English

اهدای لوح و تندیس تأثیرگذاران تأمین مالی نوآوری و فناوری به بانک پارسیان/ بانک پارسیان میزبان فعالان زیست‌بوم فناوری در اینوتکس ۲۰۲۳ با حضوری فعال و مؤثر

در اولین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری" فینوتکس سال1402"،که هم‌زمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در محل پارک پردیس فناوری برگزار شد، از بانک پارسیان به‌عنوان بانک تأثیرگذار در تأمین مالی نوآوری و فناوری در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور با اهدای لوح و تندیس"دانش‌بنیان یار" تقدیر شد.

اهدای لوح و تندیس تأثیرگذاران تأمین مالی نوآوری و فناوری به بانک پارسیان/ بانک پارسیان میزبان فعالان زیست‌بوم فناوری در اینوتکس 2023 با حضوری فعال و مؤثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این لوح یادبود با امضای روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به‌پاس تجلیل از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند مدیران و کارکنان بانک در تأمین مالی و پشتیبانی از زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور و اعتماد به دانش و تخصص ایرانی به مسعود پشم چی معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان اعطا شد.

گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌صورت فعال در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ حضور دارد و با برپایی غرفه آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود در حوزه‌های دانش‌بنیان، نوآورانه و فناورانه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

غرفه بانک پارسیان با حضور شرکت‌های مختلف گروه داده‌پردازی با حضوری فعال به معرفی محصولات، دستاوردها، خدمات و ابزارهای مدرن خود پرداخته و تلاش می‌کند تا به‌صورت هدفمند و با برنامه مدون نسبت به ایجاد ارتباط نزدیک و رودررو با شرکت‌های استارتاپی، فناوری و نوآوری به تعامل ، همکاری و حمایت از آن‌ها بپردازد.

در اولین روز برپایی این نمایشگاه، غرفه گروه داده‌پردازی پارسیان موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحب‌نظران حوزه دانش‌بنیان و فناورانه قرار گرفت و شاهد بازدیدهای متعددی بود. مدیران و کارشناسان شرکت‌های گروه داده‌پردازی ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای بانک پارسیان در حوزه‌های دانش‌بنیان، نوآورانه و فناورانه را معرفی کردند.

اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با اهداف ایجاد شبکه‌ای از فعالان حوزه نوآوری و فناوری، ایجاد ارتباطات کسب‌وکاری بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار و میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتانی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ بود. این نمایشگاه یک رویداد منحصربه‌فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در کنار نمایشگاه اینوتکس، با توجه به نقش و جایگاه حائز اهمیت فعالان نظام تأمین مالی کشور برای تنوع‌بخشی و هدایت منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مولد و دارای ارزش‌افزوده بالا، امسال برای نخستین بار رویداد تأمین مالی و سرمایه‌گذاری «فینوتکس» که بخش‌هایی مثل جلسات سرمایه‌گذاری بین سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها، تجلیل از سرمایه‌گذاران برتر حوزه‌ مالی و فناوری کشور و موارد دیگری که در حوزه سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه است، در بخش فینوتکس برگزار شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه