English

عملکرد ادارات امور شعب و حوزه های منطقه یک کشور بررسی شد

جلسه هم اندیشی ، نقد و بررسی عملکرد ادارات امور شعب و حوزه های منطقه یک کشور با حضور مسئولان ارشد بانک در استان البرز برگزار شد.

عملکرد ادارات امور شعب و حوزه های منطقه یک کشور بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،محمد نور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور، در جلسه هم اندیشی،نقد و بررسی عملکرد ادارات امور شعب و حوزه های منطقه یک کشور ، که با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ، روسای حوزه ها، شعب تابعه و کارشناسان ادارات امور شعب منطقه یک و  همچنین کارشناسان اداره کل تحقیقات و  مدیریت استراتژیک بانک  برگزار شد،با تاکید بر اینکه عملکرد حوزه ها و ادارات امور شعب باید بر اساس شرایط خاص هر حوزه و ظرفیت های استانی سنجیده شود، گفت: ضرورت دارد مدیران شعب تابعه و روسای حوزه ها، ضمن رصد شرایط فعلی واحد مربوطه در شاخص های عملکردی، برنامه ریزی لازم برای تحقق این اهداف را مدنظر داشته باشند.

وی برنامه ریزی بر اساس تحلیل نقاط قوت و ضعف همسو با شاخص های اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، پایش برنامه ها به صورت ماهانه و تشکیل کارگروه های تخصصی و بهره مندی از توانمندی کارکنان را از ابزارهای راهبردی و مدیریتی جهت تحقق اهداف عنوان کرد.

آزادی ابراز امیدواری کرد با ظرفیت و توانمندی مدیران ادارات استان ها و همراهی و مشارکت همکاران، در پایان سال مالی شاهد موفقیت و سودآوری واحدها در راستای اعتلای جایگاه بانک باشیم.

در ادامه این مراسم عباس شفیعی رئیس هیات مدیره که به صورت وبیناری حضور یافته بود با بیان اینکه یکی از عوامل عدم موفقیت سازمان‌ها در اجرای سیاست‌های استراتژیک، مشخص نبودن اهداف و انتظارات سازمان برای نیروهای اجرایی است، گفت: در سال جاری با تعیین و تبیین برنامه ها توسط اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، این مهم به نحو مطلوب در بانک محقق خواهد شد.

شفیعی در ادامه ضمن قدردانی از برگزاری جلسات هم اندیشی، برگزاری این گونه جلسات به صورت دوره ای را ضروری دانست و افزود: عملکرد و همت همکاران در سال گذشته با شرایط خاص به ویژه در حوزه اقتصادی قابل تقدیر است.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با روشن بودن سیاست‌ها، اهداف و انتظارات استراتژیک اولیای بانک، سختکوشی و همت کارکنان را همسو با این اهداف خواهیم داشت؛ همچنان که در سال های گذشته با مشخص شدن رویکرد بانک، شاهد موفقیت و کسب نتایج مطلوب در شاخص های کلان عملکردی بانک بودیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه