English

سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۲ تبیین شد

جلسه بررسی عملکرد ادارات امور شعب تهران و شعب مستقل در سال ۱۴۰۱ و تبیین سیاست های اعتباری و تعیین اهداف سال ۱۴۰۲، با حضور بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران ، رؤسای ادارات امور شعب و شعب مستقل تهران در اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد.

سیاست های اعتباری سال 1402 تبیین شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، مقدم بیرانوند ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران در سال گذشته با بیان دغدغه های اصلی مقام عالی بانک ، نقش تک تک همکاران در جهت نیل به اهداف تعیین شده را اساسی خواند.

در جلسه مذکور ضمن تبیین و تشریح اهداف ابلاغی و تاکید بر دستیابی هر چه بهتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود افزود: جذب تخصیص منابع و وصول مطالبات معوق سه وظیفه اصلی تمامی همکاران است و انتظار می رود که  همه همکاران در راه دستیابی به این اهداف همچون گذشته تلاش مضاعف داشته باشند. 

بیرانوند از تمامی رؤسای ادارات امور شعب و شعب مستقل تهران خواست که با تشکیل تیم‌های منسجم بازاریابی، وصول مطالبات و بسیج همه امکانات، اقدامات لازم در خصوص جذب منابع و همچنین وصول مطالبات را به کار گیرند تا بستر لازم برای اعطای تسهیلات با رعایت همه موارد بهداشت اعتباری به صاحبان کسب و کار ایجاد شود.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران وظیفه شرعی و قانونی هریک از مدیران را حفظ و صیانت از بیت المال برشمرد و بر رعایت بهداشت اعتباری و نظارت صحیح بر مصارف تاکید کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعامل گسترده با اقشار مختلف پرداخت و عنوان کرد  وظیفه ذاتی روسا و مسئولان شعب تعامل هرچه بیشتر و ارتباط موثرتر با مشتریان است.

در این جلسه رؤسای ادارات امورشعب و شعب مستقل مسائل و نظرات خود را مطرح کردند و رهنمود های لازم ارائه شد.

گفتنی است درپایان جلسه مقدم بیرانوند ضمن تقدیر از رؤسای برتر ادارات امورشعب  و شعب مستقل، از خدمات و اقدامات ارزنده آقایان حبیبی و جلالی رؤسای پیشین شعبه مستقل فردوسی قدردانی و  لوح بازنشستگی به ایشان اهدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی