English

۲ میلیارد جایزه نقدی در سور بهارانه سامانیوم

دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 151 جایزه نقدی به ارزش 2 میلیارد ریال برگزار می‌شود.

2 میلیارد جایزه نقدی در سور بهارانه سامانیوم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سامان، دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) ویژه فصل بهار برگزار که در این قرعه‌کشی 1 جایزه 500 میلیون ریالی و 150 جایزه 10 میلیون ریالی جمعا به ارزش 2 میلیارد ریال به برندگان اهدا خواهد شد.

بر این اساس، تمامی کاربران باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) می‌توانند با صرف حداقل 100 امتیاز، یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی کسب کنند و در صورت داشتن امتیاز لازم، هیچ محدودیتی از نظر تعداد برای خرید شانس قرعه‌کشی وجود ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که در این دور از جشنواره رده وفاداری مشتریان در شانس آن‌ها برای شرکت در قرعه‌کشی تأثیرگذار است، به‌طوری‌که مشتریان رده آبی ضریب یک، رده برنزی ضریب دو، رده نقره‌ای ضریب پنج و رده طلایی ضریب 10 برای هر شانس خواهند داشت. به طور مثال چنانچه مشتریان برنزی 5 شانس بخرد، در هنگام قرعه‌کشی این افراد دارای 10 شانس شرکت در قرعه‌کشی خواهند داشت. 

دوره شرکت در سور بهار به مدت 2 ماه از یک اردیبهشت  تا ساعت 23:59 دقیقه روز چهارشنبه 31 خرداد 1402 خواهد بود

همچنین قرعه‌کشی این دوره از سورسامانی در نیمه اول تیرماه برگزار و اسامی برندگان از طریق سایت بانک اعلام می‌شوند و به برندگان نیز پیامک ارسال خواهد شد.

تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) که حساب و کارت بانک سامان دارند، می‌توانند با انجام هریک از عملیات کارت به کارت، خرید شارژ از درگاه‌های سامان، دریافت موجودی، خرید کالا و خدمات و پرداخت قبض از درگاه‌های سامان و انتقال ساتنا و پایا می‌توانند امتیاز سامانی کسب کنند.

همچنین برای عضویت در سامانیوم کافی است از طریق اپلیکیشن موبایلت وارد صفحه پروفایل شوید و از بخش سامانیوم به عضویت باشگاه مشتریان بانک سامان در بیایید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی