English

تاکید بر تکریم بازنشستگان در نشست مدیران عالی بانک با کانون بازنشستگان بانک ملی ایران

در نشست معاون سرمایه انسانی، رئیس اداره کل سرمایه انسانی و رئیس اداره کل رفاه و درمان با نمایندگان کانون بازنشستگان بانک ملی ایران بر لزوم تکریم و ارج نهادن به مقام بازنشستگان و پیشکسوتان بانک، تاکید شد.

تاکید بر تکریم بازنشستگان در نشست مدیران عالی بانک با کانون بازنشستگان بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن کاظمی معاون سرمایه انسانی در نخستین نشست مدیران بانک با کانون بازنشستگان بانک ملی ایران پس از برگزاری انتخابات، گفت: رویکرد مدیران عالی بانک نسبت به مشکلات بازنشستگان رویکردی همدلانه است و  همکاری با کانون بازنشستگان بانک ملی ایران می تواند تاثیر مطلوبی در ارتباط موثر این بانک با بازنشستگان داشته باشد.

وی افزود: نظر ما این است که شرایط بازنشستگان باید به نحوی بهبود یابد که همکارانی که امروز شاغل هستند، آینده خوبی را فراروی خود ببینند و با آرامش خیال از آینده ، انگیزه مضاعفی برای کار و تلاش خود در ذهن داشته باشند.

معاون منابع انسانی با مطلوب ارزیابی کردن رابطه بانک  با بازنشستگان خود، تاکیدکرد: بسیاری از سازمان ها پس از بازنشستگی، ارتباط شان با افراد بازنشسته قطع می شود اما در بانک ملی ایران به دلیل عمیق بودن پیوندها، این ارتباط قطع نمی شود و بازنشسته همچنان نسبت به بانک ملی ایران احساس علاقه می کند و این رویکرد همدلانه بانک  با بازنشستگان در میان دیگر سازمان ها، نمونه است.

وی بیان کرد: تکریم پیشکسوتان و سالخوردگان از نظر فرهنگ دینی ما هم یک ضرورت است و بانک ملی ایران اهتمام دارد که مدیران عالی طی جلساتی با بازنشستگان، نظرات آنها را در مورد مسائل مختلف اخذ کنند.

سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی نیز در این نشست به برخی ابهامات و سوال های اعضای کانون درباره مسائل معیشتی بازنشستگان، پاسخ داد.

وی در این نشست گفت: در دیدارهای مختلفی که با بازنشستگان عزیز داشته ایم، در حد امکان همواره پاسخگوی دغدغه های  آنها بوده ایم و از این پس نیز با محوریت کانون بازنشستگان بانک ملی ایران پاسخگوی دغدغه های آنها خواهیم بود.

کمال حاجتی رئیس اداره کل رفاه و درمان هم در  این نشست به تشریح اقدامات بانک ملی ایران در امور رفاهی و درمانی بازنشستگان پرداخت.

و ابراز امیدواری کرد که با همکاری کانون بازنشستگان بانک ملی ایران گام های موثرتری برای بهبود خدمات رفاهی و درمانی بازنشستگان برداشته شود.

در این نشست اعضای کانون بازنشستگان بانک ملی ایران ضمن تشریح دیدگاه های خود درباره دغدغه های بازنشستگان، راهکارهای پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه