English

افزایش سطح همکاری ها و تسهیل در خدمت رسانی، محورهای نشست مشترک سرپرست بانک ملی ایران با مسئولان سازمان حج و زیارت

دکتر ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران با حضور در سازمان حج و زیارت به صورت جداگانه با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و سید عباس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و دیگر مسئولان این سازمان امروز شنبه (26 فروردین ماه) در زمینه بررسی خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به حجاج و زائران عتبات عالیات، چگونگی تقویت و توسعه همکاری ها و تعاملات دو جانبه گفت ‌وگو و تبادل نظر کردند.

افزایش سطح همکاری ها و تسهیل در خدمت رسانی، محورهای نشست مشترک سرپرست بانک ملی ایران با مسئولان سازمان حج و زیارت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده که به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک در سازمان حج و زیارت حضور یافت، در دیدار با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این بانک در بخش های مختلف به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های بانک ملی ایران در حوزه خدمات ارزی و ریالی پرداخت و گفت: بانک ملی ایران با ارائه خدمات تامین مالی همواره حامی دولت، مردم و طرح های عمرانی زیربنایی و روبنایی در کشور بوده و هست.

وی با توجه به تعامل و سابقه بانک ملی ایران و سازمان حج و زیارت گفت: بانک ملی ایران در راستای افزیش سطح تعامل و همکاری های دو جانبه ، تمهیدات و تدابیر ویژه و اساسی را برای اجرایی کردن اولویت های سازمان به منظور برگزاری هر چه مطلوب تر و باشکوه تر مناسک حج اندیشیده است. 

وی افزود: در نظر داریم با همکاری شبکه بانکی عربستان سعودی زمینه استفاده از کارت بانکی برای زائران در دو کشور را فراهم کنیم.

نجارزاده در ادامه بر آمادگی بانک ملی ایران برای گسترش تعامل و همکاری با سازمان حج و زیارت تأکید کرد و افزود: به طور جدی به دنبال طراحی سامانه ها و خدمات متنوع مالی مشترک متناسب با نیاز سازمان حج و زیارت هستیم تا بتوانیم نقش موثر و سازنده و خدمات قابل قبولی را به زائران و حجاج ارائه دهیم.

وی با بیان این که بانک ملی ایران بیش از 50 میلیون مشتری دارد، افزود: بانک ملی ایران همیشه نگاه متفاوتی به حمایت از مردم داشته و مصمم است با ارائه خدمات بانک کارگشایی این مسیر را با جدیت تمام برای اعتمادپذیری بیشتر ادامه دهد.

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به رویکرد جدید بانک خاطرنشان ساخت: با توجه به شبکه بزرگ ارزی بانک ملی ایران در خارج ازکشور،  آمادگی داریم تا در قالب یک بسته حمایتی نظیر زائر کارت خدمات ارزی را ارائه دهیم.

همچنین دکتر نجارزاده در دیدار با سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر ضرورت خدمت به مردم، به تبیین خدمات متنوع بانک ملی ایران نظیرشبکه گسترده شعب، توانمندی های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات، تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی و ... پرداخت.

سرپرست بانک ملی ایران با بیان این مطلب افزود: بانک ملی ایران به عنوان حامی دولت و مردم با عزم جدی و استفاده از ظرفیت های موجود خود مانند صرافی ملی، شبکه ارزی گسترده و قوی، محصولات و خدمات متنوع مالی و... به نقش حمایتگری خود ادامه دهد.

نجارزاده حجم فعالیت ها را در بانک،  سازنده ارزیابی کرد و افزود: بانک ملی ایران در شبکه بانکی کشور به دلیل در اختیار داشتن منابع کافی و شعب متعدد نقش بسزایی در توسعه کشور دارد. 

وی در این نشست صمیمانه برای گسترش تعامل و همکاری با سازمان حج و زیارت اعلام آمادگی کرد و افزود: خدمت رسانی هرچه بهتر و مطلوب تر به زوار و حجاج بویژه در امر تسهیل گری سفر،  از مهمترین اولویت های بانک ملی ایران است و تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به زایران انجام می دهد و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

در این نشست و دیدار صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بر فراهم شدن شرایط زیارت آسان و ارزان و خدمت رسانی هرچه بهتر در امر تسهیل گری سفر برای حجاج و زایران عتبات عالیات از سوی بانک ملی ایران با ارائه تسهیلات ویژه و خدمات بانکداری دیجیتالی تاکید کرد.

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در خصوص موضوعات مختلف و مرتبط با موضوع حج و عتبات به گفت و گو پراخت و موضوعاتی مانند تعین تکلیف سپرده های ثبت نام کنندگان حج تمتع، تامین ارز عتبات و حج، انتقال و پرداخت ارز، راه اندازی زایر کارت و ... را مطرح کرد.

همچنین نحوه چگونگی ارایه وام به متقاضیان زیارت عتبات عالیات موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

در پایان این مراسم نیز مسئولان سازمان حج و زیارت از اقدامات بانک قدردانی و بر تداوم همکاری‌ها تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی