English

صدور بیش از یک میلیون حواله پایا و ساتنا طی روزهای پایانی سال در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در آخرین روزهای پایانی سال گذشته براساس درخواست مشتریان از 25 تا 29 اسفند ماه در مجموع بیش از یک میلیون و 67 هزار حواله پایا و ساتنا صادر کرده است.

صدور بیش از یک میلیون حواله پایا و ساتنا طی روزهای پایانی سال در بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات مالی ، ساعت کاری سامانه های ساتنا و پایا را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان افزایش داد که بر این اساس خدمات انتقال وجه بین ‌بانکی تحت سامانه های پایا و ساتنا با مبالغ خُرد و کلان در روزهای پایانی سال در دستور کار قرار گرفت و از این رو به درخواست مشتریان در سامانه پایا در مجموع 877 هزار درخواست و همچنین 190 هزار درخواست تحت سامانه ساتنا طی روزهای 25 تا 29 اسفندماه در بانک ملی ایران ثبت و صادر شده است.

به عبارت دیگر بانک ملی ایران در سه روز کاری 25 ، 27 و 28 اسفند ماه به درخواست مشتریان و متقاضیان ، روزانه به طور میانگین 302 هزار حواله از طریق سامانه پایا و ساتنا به حساب مشتریان در سایر بانک ها انتقال وجه انجام داده است.

درضمن تعداد حواله های صادره در این ایام در بانک ملی ایران در مقایسه با بیشینه تعداد در سال قبل رشد داشته است.

لازم به ذکر است، متقاضیان این خدمت می توانند با افتتاح یکی از انواع حساب های جاری، پس‌انداز و مدت‌دار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در سایر بانک‌ها در همان روز اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی