English

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و صندوق کارآفرینی امید/ تسهیل خدمات‌دهی صندوق کارآفرینی امید با کمک بانک پارسیان

مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه با صندوق کارآفرینی امید بر لزوم هدایت هدفمند تسهیلات به سمت زنجیره‌های اصلی تولید تأکید کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و صندوق کارآفرینی امید/ تسهیل خدمات‌دهی صندوق کارآفرینی امید با کمک بانک پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و صندوق کارآفرینی امید روز سه شنبه 23 اسفندماه به امضای کورش پرویزیان و نعمت اله رضایی رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، صندوق کارآفرینی امید به عضویت سامانه ملی پرداخت با شبای اختصاصی برای بخشی از حساب‌های مشتریان درآمد.

کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: ایجاد بنگاه‌های بزرگ اقتصادی درگرو توسعه بنگاه‌های کوچک و زودبازده است.

مدیرعامل بانک پارسیان با تأکید بر اهمیت توجه به زنجیره تولید و اقتصاد اظهار داشت: شکل‌گیری این زنجیره با حمایت از سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های کوچک اقتصادی موجب رونق تولید در سطح کلان می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم هدایت هدفمند تسهیلات به سمت زنجیره‌های اصلی تولید ، افزود : افزایش ظرفیت‌های تولید و تقویت توان بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی همواره موردحمایت بانک پارسیان بوده است و این بانک سعی کرده تا با پرداخت تسهیلات در جهت خودکفایی، اشتغالزایی، جهش و شکوفایی اقتصاد کشور گام بردارد.

نعمت اله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به رسالت صندوق در حمایت از کسب‌وکارهای خرد و کوچک گفت: در صنعت اشتغالزایی مشاغل خرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و صندوق نیز در راستای تحقق وعده ایجاد یک‌میلیون شغل در سال 1401 تلاش کرده و بخشی از مشاغل با تسهیلات این صندوق در سراسر کشور به بار نشسته است.

وی در خصوص این تفاهم‌نامه نیز ابراز امیدواری کرد: با عضویت صندوق در سامانه ملی پرداخت روند خدمات‌رسانی الکترونیکی سرعت گیرد.

رضایی با اشاره به استقبال مشتریان با توجه به اجرای این تفاهم‌نامه گفت: با این اتصال مشتریان هم از خدمات صندوق و هم خدمات بین‌بانکی بهره‌مند‌می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه