English

محصول"کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت‌بانک پارسیان" برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی

در هفتمین جشنواره نوآوری ملی برتر ایرانی، محصول «کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت » شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1401 معرفی شد.

 محصول"کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت‌بانک پارسیان" برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، « هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی» در تاریخ 14 اسفند1401 به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف در محل دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و با محوریت نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار برگزار و از شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان برای محصول « کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت » با اهدای تقدیرنامه و لوح زرین به رسول پور رجبی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره به اهمیت محل برگزاری آن اشاره کرد و گفت : دانشگاه صنعتی شریف جایی است که اندیشمندان به آن وارد و دانشمند از آن خارج می‌شوند که دستاوردهای هر یک از آن‌ها می‌تواند دانشی بسیار باارزش و مهم در راستای توسعه و اعتلای کشور باشد.

بهرام هنرپرور در ادامه خاطرنشان کرد: این دانش مهم و باارزش مسلماً نیاز به حمایت و نگهداری دارد که در این راستا بانک پارسیان با توجه به رونمایی از استودیوی تجربه تکمیل زنجیره نوآوری اکوسیستم و همچنین اقدامات مؤثری که در حوزه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و راهکارهای نوآورانه مالی صورت داده است ،امکان همکاری و دعوت از گروه‌هایی که دارای تجربه‌ای موفق در حوزه نوآوری هستند برای مشارکت در تولید محصولات خلاقانه و نوآور فراهم آورده است.

وی افزود : در حال حاضر بانک پارسیان با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید دیتا و مجموعه تحلیل متن‌های شبکه‌های اجتماعی برای پیش‌بینی در حوزه بازار و شرکت‌هایی که کمک بسیاری در ایجاد شعب مجازی بانک می‌تواند داشته باشد به‌عنوان شرکت‌هایی قوی در حوزه اکوسیستم نوآوری کشور، همکاری دارد.

جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرساله با شناسایی، ارزشیابی و تعیین برترین نوآوری¬‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات و خدمات نوین، زمینه توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم می‌نماید.

اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌‌وکار را فراهم کرده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه