English

پرداخت قبوض سازمانی در اپلیکیشن «ایوا»

مشتریان بانک ملی ایران می توانند قبوض دریافتی خود از نهادها و سازمان ها را بدون مراجعه به شعبه و تنها با استفاده از اپلیکیشن «ایوا» پرداخت کنند.

پرداخت قبوض سازمانی در اپلیکیشن «ایوا»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اگر قبوضی را از نهادهایی مانند قوه قضاییه، اوقاف، سازمان بنادر و دریانوردی و... دریافت کرده و باید آن را پرداخت کنید، می توانید برای راحتی در پرداخت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب فقط به "اپلیکیشن ایوا" سر بزنید.

در این اپلیکیشن به گزینه پرداخت سازمانی مراجعه و سازمان موردنظر را انتخاب کنید، شناسه قبض را به صورت دستی و یا با روش بارکدخوان دوربین گوشی خود وارد کنید، سپس گزینه استعلام را بزنید تا مشخصات قبض برای شما ظاهر شده و با تائید شما مرحله پرداخت آغاز ‌شود.

در پایان نیز باید فرایند پرداخت را کامل کنید.شایان ذکر است در نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، به ‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برگزار شده در انتخاب برندهای محبوب ایرانی، عنوان برند محبوب سال ۱۴۰۰ به اپلیکیشن ایوا و شرکت پرداخت الکترونیک سداد تعلق گرفته است.

ایوا، یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توانید به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته های اینترنت تلفن همراه، کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو و بسیاری از سرویس های متنوع دیگر دسترسی پیدا کنید.همچنین در حال حاضر سرویس نشان بانک، به عنوان اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در ایوا راه اندازی شده که از طریق این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نیست و مشتریان می توانند بسیاری از کارهای بانکی خود را در آن انجام دهند.

علاقمندان برای دانلود ایوا کافی است عدد 1 را به شماره 2000444 ارسال کنند تا لینک دانلود برای آنها ارسال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی