English

فاضلیان خبر داد:

پرداخت ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حوادث غیر مترقبه توسط بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن از پرداخت 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات حوادث غیر مترقبه در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

پرداخت ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حوادث غیر مترقبه توسط بانک مسکن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا با بیان اینکه باید نقدینگی به سمت ساخت مسکن هدایت شود، گفت: طرح جهش تولید مسکن با ایده هدایت نقدینگی به سمت ساخت مسکن در کشور که 20 درصد از منابع بانک‌ها را به خود اختصاص می‌دهد ارایه و در حال اجراست. انباشت نیاز مسکن در کشور از سال‌های قبل باعث شده تا تقاضا در بازار مسکن متراکم شود و تعادل آن به هم بخورد.

وی افزود: اگرچه بخش خصوصی باید در حوزه مسکن کار کند اما نمی‌تواند نیاز بازار را رفع کند و دولت سیزدهم در این عرصه برنامه‌ریزی کرده تا شکاف میان عرضه و تقاضا را با اجرای طرح نهضت ملی مسکن پر کند.

فاضلیان با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه در کشور و برنامه بانک مسکن برای کمک به بازسازی واحدهای مسکونی حادثه دیده گفت: بانک مسکن طی 10 ماهه سال جاری 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه حوادث غیر مترقبه پرداخت کرده که در شهرها با سود 5 درصد و در روستاها با سود 4 درصد این تسهیلات پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود: بانک مسکن در سال جاری در حوزه حوادث غیر مترقبه برای ساخت و بازسازی بیش از 4 هزار واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کرده که شامل مواردی چون تسهیلات قرض الحسنه حوادث، مرابحه، جعاله و مشارکت مدنی می‌شود.

وی افزود: این بانک ارایه تسهیلات در حوزه حوادث غیرمترقبه را جزو مسوولیت اجتماعی خود تعریف می‌کند و هر چقدر منابع بانک در این حوزه ارتقاء یابد و حمایت شود، بانک مسکن نیز بر خود وظیفه می‌داند که در بخش پرداخت تسهیلات حوادث غیرمترقبه بیشتر اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه