English

تشریح اهداف حضور بانک دی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

بانک دی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش کیش حضوری فعال خواهد داشت.

تشریح اهداف حضور بانک دی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

به گزارش خبرگزاری موج به نقل روابط عمومی بانک دی، این نمایشگاه که 24 تا 26 بهمن ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود، محلی برای عرضه تازه ترین دستاوردهای صنایع حوزه پتروشیمی و پالایش با تمرکز بر نوآوری و فناوری های نوین و توسعه زنجیره ارزش پایین دست پتروشیمی است.

توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و صنایع مرتبط به عنوان زیرساخت های اساسی کشور، نه تنها صادرات غیرنفتی را افزایش می دهد، بلکه وابستگی کشور به محصولات تولیدی آن‌ها را نیز کاهش داده و سهم قابل توجهی در خودکفایی ایران اسلامی خواهد داشت.

بانک دی که با فعالان حوزه پتروشیمی و پالایش تعاملی گسترده دارد و پیشتر در زمینه تامین مالی این بخش اقدامات گسترده ای انجام داده است، این بار نیز با حضور فعال در نمایشگاه، پیشنهادهای تازه ای برای متقاضیان مشاوره و منابع مالی ارائه خواهد کرد.

معرفی و ارائه محصولات و خدمات در حوزه‌های بانکداری باز ، برای مشتریان شرکتی و نیز معرفی و ارائه خدمات ارزی و ریالی در حوزه تسهیلات، حساب های بانکی و خدمات اعتباری، تنها بخشی از فعالیت های بانک دی در این نمایشگاه خواهد بود. 

علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از طرح های نوین بانکی و نیز مشاوره های مالی و اقتصادی مدیران و کارشناسان بانک دی، در طول برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه 38، از این خدمات استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه