English

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه:

هدف مرکز نوآوری فولاد مبارکه، حمایت از ایده های فناورانه در سطح دانشگاه است

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه گفت: مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان بزرگترین شریک پژوهشی فولاد مبارکه در یکی از بزرگترین دانشگاه های صنعتی کشور افتتاح شد و هدف از ایجاد این مرکز، حمایت از ایده های فناورانه در سطوح دانشگاه و تحصیلات تکمیلی است.

هدف مرکز نوآوری فولاد مبارکه، حمایت از ایده های فناورانه در سطح دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، شهرام عباسی مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه در حاشیه آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه گفت: یکی از استراتژی های اصلی فولاد مبارکه، توسعه نوآوری و فناوری در گروه فولاد مبارکه است و این شرکت از گذشته حمایت از شرکت های دانش بنیان را در دستور کار داشته لذا با این هدف و باتوجه به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این استراتژی تقویت شده است.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه افزود: ما در این فرایند اکوسیستم نوآوری گروه فولاد مبارکه را طراحی کردیم و در حال تقویت آن هستیم به این معنا که عناصر و اجزایی که وجود ندارند یا ضعیف هستند را ایجاد و تقویت کنیم.

عباسی اظهار کرد: یکی از عناصر مورد نیاز در اکوسیستم نوآوری، مراکز نوآوری دانشگاهی هستند که این مراکز در کنار مراکز نوآوری صنعتی و مراکز نوآوری شهری، فرآیند تبدیل ایده به ارزش را تکمیل می کنند.

وی ادامه داد: سطوح پایین آمادگی فناوری (TRL) در دانشگاه ها ایجاد می شود که ما در این حوزه در اکوسیستم دچار ضعف هستیم. برای جبران این ضعف، مراکز نوآوری دانشگاهی را طراحی کردیم که مرکز نوآوری فولاد مبارکه اولین مرکزنوآوری دانشگاهی در کشور است.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان بزرگترین شریک پژوهشی فولاد مبارکه در یکی از بزرگترین دانشگاه های صنعتی کشور افتتاح شد و هدف از ایجاد این مرکز، حمایت از ایده های فناورانه در سطوح دانشگاه و تحصیلات تکمیلی است.

وی خاطر نشان کرد: از دستاوردهای این مرکز می توان به تشکیل هسته های فناور اشاره کرد که می توان از آنها در آینده اکوسیستم نوآوری فولاد مبارکه استفاده کرد و ایده های آنها رو تجاری سازی و آنها را به شرکت های دانش بنیان بالغ تبدیل کرد؛ همچنین در این مرکز نیروهایی پرورش پیدا می کنند که می توانند در حوزه صنعت فولاد اقدامات پژوهشی انجام دهند و در اکوسیستم نوآوری شرکت فولاد مبارکه جذب و خدمات مهم و ارزش آفرینی ارائه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه