English

نشست «تشریح وضعیت نقدینگی و ارائه راهکارهای موثر جهت بهبود آن» برگزار شد

نشست «تشریح وضعیت نقدینگی و ارائه راهکارهای موثر جهت بهبود آن»با حضور رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران و معاون امور شعب و بازاریابی تهران این بانک، برگزار شد.

نشست «تشریح وضعیت نقدینگی و ارائه راهکارهای موثر جهت بهبود آن» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک در این نشست که روسای ادارات امور شعب و شعب مستقل حضور داشتند،گفت: هر سازمانی در صف و ستاد دارای یک هدف واحد است که باید با همکاری و همراهی همدیگر در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش کنند بنابراین این دو بخش از سازمان را باید به عنوان یک پیکره واحد نگریست.

وی افزود: البته بخش صف از ستاد و ستاد از صف  انتظاراتی دارند که این انتظارات به جا و قابل پیگیری است و برای رسیدن به یک همگرایی و وحدت رویه، نیازمند تعامل بیشتر این دو بخش کلیدی هستیم. 

رئیس هیات مدیره بانک تاکید کرد: در ایام پایان سال،دولت سعی در تسویه بدهی ها خود به بخش های مختلف اعم از دولتی و خصوصی دارد که باید برای آن آماده  باشیم و از آنجا که در روزهای پایانی سال حجم مراجعات بانکی نیز زیاد است،نیاز به خدمات بانکی نیز افزایش می یابد از این رو تحقق این مهم سعی ، تلاش و جدیت همکاران را می طلبد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت سعی دارد منابع حاصله از درآمدهای شرکت  ها و کارخانجات را در همان استان محل وقوع متمرکز کند بنابراین، کار برای منطقه تهران در بخش جذب منابع، قطعا دوچندان می شود. 

بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی بانک ملی ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به تغییر نگرش و دانش مالی مردم جامعه، بانک نیز متناسب با این تغییر باید در سیاست ها و برنامه های خود تغییر ایجاد کند. 

وی افزود: در فرصت کوتاه تا پایان سال باید با بسیج همه کارکنان و به کار بردن تلاش موثر برای جذب منابع و افزایش ورودی ها،اقدام شود.

معاون امور شعب و بازاریابی بانک ضمن ارائه راهکارهایی برای تقویت نظارت بر کار شعب در ایام پایانی سال، گفت: تجهیز منابع؛ کار، تلاش، محصول و پیگیری مداوم می خواهد. از این رو باید همه توان برای جذب مشتریان بکار گرفته شود.

وی با تاکید بر جذب منابع مشتریان گفت: وصول مطالبات در کمک به جریان ورودی نقدینگی و در سود و زیان واحدها تاثیر فراوانی دارد که باید نسبت به آن اهتمام جدی تری شود.

در پایان این نشست راهکارهای بهبود ناترازی و ایجاد جریان های ورودی نقدینگی مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه