English

سرپرست بانک مسکن خبر داد:

پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده

سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن روند پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده را اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۷۲ هزار و ۷۹۹ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شدند که بانک تاکنون با ۴۰ هزار و ۱۱ واحد به مبلغ ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۱ هزار و ۷۹۹ واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک با تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

دکتر عسکری یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ و ابتدای دولت سیزدهم نیز تعداد ۳۱ هزار واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شد که بانک با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد به مبلغ یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه