English

قائم‌مقام بانک سینا در افتتاح شعبه مهرشهر کرج مطرح کرد:

مشتری‌مداری و بازاریابی نوین، ضامن تحقق اهداف بانک است

قائم‌مقام بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک در مهرشهرکرج گفت: ارائه صحیح و به موقع خدمات بانکی به مردم و تامین نیازهای ضروری از طریق پرداخت تسهیلات خرد از جمله سیاست‌ها و ضامن تحقق اهداف بانک است.

مشتری‌مداری و بازاریابی نوین، ضامن تحقق اهداف بانک است
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سینا ،علیرضاتقدیری در افتتاح سیزدهمین شعبه منطقه زنجان،قزوین و البرز در مهرشهر کرج با تاکید بر لزوم حفظ رضایتمندی حداکثری مشتریان گفت: امروزه آگاهی مشتریان و بالطبع تغییر در انتظارات و نیازهای مشتریان دامنه رقابت بین بانک‌ها را گسترده‌تر کرده و همکاران باید با معرفی بهینه خدمات و محصولات بانک، سطح بالاتری از رضایتمندی مشتریان را فراهم آورند.
قائم‌مقام بانک سینا با اشاره به لزوم تکریم مشتریان و روان سازی فرایند اعطای تسهیلات گفت: شایسته است همکاران بانک با رعایت اصول مشتری‌مداری و ارائه خدمات بهینه، راهنمای مشتریان در دریافت بهترین خدمات بانکی باشند.
وی با تاکید بر حفظ سهم بازار بانک، تصریح کرد: رویکرد توجه به مشتری و در اولویت قرار دادن آنها در بانک نهادینه شده و برای این منظور طیف وسیعی از خدمات به مشتریان به صورت کامل و جامع در شعب عرضه می‌شود.
گفتنی است در این مراسم معاونان شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیر منطقه زنجان، قزوین و البرز همراه قائم‌مقام بانک سینا بودند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه