English

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد

در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل این بانک برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل این شرکت رسید. 

بر اساس این گزارش، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون حمایت‌های ارزنده‌ای از تولید ملی و اشتغازایی در کشور داشته و این حمایت‌ها در دولت عدالت‌محور سیزدهم از گستردگی قابل توجهی برخوردار بوده است. 

وی افزود: بانک رفاه کارگران آمادگی دارد با حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نسبت به بسترسازی پیشبرد و عملیاتی کردن این برنامه‌ها اقدام کند. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به امکان انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص از سوی بانک، گفت: بانک می‌تواند با انتشار این اوراق برای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در راستای تامین منابع مالی این پروژه‌ها اقدام کند.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین آمادگی داریم در زمینه تامین منابع آبی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طریق احداث تصفیه‌خانه یا سد، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشیم.

دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این شرکت، گفت: این بانک از بانک‌های خوش‌نام کشور محسوب می‌شود که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو است و از توسعه همکاری‌های متقابل با این بانک استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان فصل جدید از همکاری‌های این بانک و شرکت آغاز خواهد شد که ماحصل آن تقویت صنعت فولاد کشور و پیشبرد برنامه‌های اشتغالزایی در این بخش خواهد بود.

دکتر طیب‌نیا تصریح کرد: صنعت فولاد از جمله صنایع کشور به شمار می‌رود که دارای مزیت اقتصادی است و ضرورت دارد حمایت بانک‌ها از این صنعت بیش از پیش افزایش یابد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی