English

همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

محمد نجف زاده عضو هیات عامل بانک ملی ایران و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در«همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان» بر استفاده از همه ظرفیت ها برای ارتقای سهم بازار تا پایان سال جاری تاکید کرد.

همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجف زاده در این همایش که معاون منابع انسانی و سرپرست اداره امور شعب استان حضور داشتند،گفت: این استان از ظرفیت های خوبی در بخش معادن ، شیلات و مناطق آزاد برخوردار است و می توان با تلاش ، اهتمام و توجه جدی کارکنان از این ظرفیت ها،به خوبی استفاده کرد.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران، بیان کرد:عملکرد و رسوب منابع دستگاه های کارتخوان از برنامه های قابل اجرا در رفع ناترازی بانک در استان است که باید به آن توجه داشت.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی نیز در این همایش گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه تیم مدیریتی بانک، بهبود وضعیت معیشتی همه کارکنان است.وی درباره مشکل کسری کادر در استان نیز گفت : در گام نخست تبدیل نیروی شرکت ملی تدارک به رسمی انجام شده است و مجوز استخدام نیروهای جدید نیز در حال پیگیری است.

وی افزود: گروه توسعه اقتصادی بام(تابام) مزیت خوبی برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در بلند مدت دارد که کارکنان بانک می توانند با شرکت در پذیره نویسی و خرید سهام، از مزایای آن بهره مند شوند.

در این همایش همکاران استان ،پیشنهادها و نظرات خود را مطرح کردند و راهکارهای لازم ارائه شد.

در پایان این همایش از دو حوزه برتر چابهار و ایرانشهر، تقدیر شد.

گفتنی است مدیران ارشد بانک در سفر دو روزه خود به این استان ضمن بازدید از واحدهای صنعتی با مشتریان اعتباری استان و مدیران شرکت ساحل صید کنارک و شرکت فولاد مکران منطقه آزاد چابهار نیز دیدار و گفت و گو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه