English

رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران تشریح کرد؛

جزئیات اعطای تسهیلات در قالب طرح "نسخ الکترونیکی پزشکان"

رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران جزئیات اعطای تسهیلات در قالب طرح "نسخ الکترونیکی پزشکان" را تشریح کرد.

جزئیات اعطای تسهیلات در قالب طرح "نسخ الکترونیکی پزشکان"

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مجید فتح اسفنگره در خصوص تفاهم نامه اجرای طرح "نسخ الکترونیکی پزشکان" گفت: این تفاهم نامه پنج جانبه فی مابین مهم ترین و تعیین کننده ترین مراجع حوزه سلامت کشور شامل سازمان های تامین اجتماعی، بیمه سلامت، نظام پزشکی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و بانک رفاه کارگران امضا شده است. 

رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران، به تسهیلات پرداختی به پزشکان و مراکز درمانی متقاضی مشارکت در طرح اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات فردی برای پزشکان مبلغ 40 میلیون تومان و برای مراکز درمانی در هر مرحله 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 

به گفته وی سقف تسهیلات برای مراکز درمانی تا چهار مرحله یعنی 400 میلیون تومان قابل افزایش است.

فتح اسفنگره سود تسهیلات اعطایی در قالب طرح "نسخ الکترونیکی پزشکان" را 18 درصد خواند و افزود: بازپرداخت تسهیلات نیز حداکثر سه سال یا 36 ماه پیش بینی شده است.

وی گفت: "تسهیلات طرح در راستای خرید کالای مورد نیاز پزشکان برای طرح مذکور از جمله کامپیوتر(PC)، لپ تاپ، تبلت و... است. 

رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران با بیان اینکه پزشکان و مراکز درمانی محدودیتی برای انتخاب وسیله مورد نظر ندارند گفت: هر وسیله‌ای که مدنظر پزشک باشد، خریداری می شود. اعتقاد داریم ایجاد محدودیت منجر به کاهش مشارکت پزشکان می شود. بنابراین انتخاب کالا (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و... ) را به خود پزشکان و مراکز درمانی واگذار کردیم.

وی داشتن حساب بانکی پزشکان و یا مراکز درمانی جهت بهره مندی از تسهیلات مذکور نزد بانک رفاه کارگران را ضروری خواند و یادآور شد: یکی از مزایای این طرح سهولت بهره مندی از تسهیلات آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه