English

بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان

مقارن با ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر، دومین مدرسه بانک سینا در روستای ده بالای دهستان رمشک از توابع قلعه گنج استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سینا ، آیین افتتاح این مدرسه با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران بانک سینا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و دیگر مقامات محلی و استانی، معلمان و دانش‌آموزان برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل بانک سینا با اشاره به رویکرد این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: بانک سینا در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر نقش آفرینی در اقتصاد و کمک به رونق تولید و اشتغال کشور، توجه ویژه‌ای به ایفای مسئولیت اجتماعی داشته به طوری که در سال جاری بالغ بر یکصد میلیارد ریال به صورت نقدی به بخش‌های مختلف کمک کرده است.

دکتر ایمانی در این خصوص افزود: از جمله مهمترین اقدامات بانک سینا، کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در ۷ استان جهت تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی و معیشتی آنان با توجه به شیوع کرونا و تهیه و اهدای ۹۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در مناطق روستایی با هدف کمک به توانمندی و توسعه تجهیزات آموزشی است.

وی تصریح کرد: اهدای ۳۸۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و ایتام، تأمین هزینه تولید 912 هزار فقره کارت هدیه افشار فعال در کسب و کارهای خرد، اختصاص ۳۰ میلیارد ریال جهت آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد و اعطای ۵۶ هزار فقره وام قرض الحسنه به مبلغ بیش از 6800 میلیارد ریال از دیگر اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی طی سال جاری بوده است.

ایمانی با ذکر اقدامات بانک سینا در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در قلعه گنج خاطرنشان کرد: در شهرستان قلعه گنج نیز جهت ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارها مبلغ 400 میلیارد ریال توسط شعبه بانک سینا در این شهرستان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک سینا همچنین گفت: 540 فقره وام قرض الحسنه به میزان 27 میلیارد ریال در این شهرستان به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با مشارکت بنیاد علوی پرداخت شده است.

وی با تشکر از مجاهدت کادر درمان قلعه گنج در روزهای کرونایی و لزوم تشکر از این قشر جهادی بیان داشت: بانک سینا در جهت قدردانی از مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا جانفشانی می کنند مبلغ 3 میلیارد ریال در قالب طرح کریمانه به پرستاران و کادر درمان شهرستان قلعه گنج پرداخت کرده است.

دکتر ایمانی افزود: در قالب طرح نیکو نیز 110 فقره وام قرض الحسنه با کارمزد ۲٪ به میزان 28 میلیارد ریال با همکاری بنیاد علوی به اقشار کم برخوردار در شهرستان قلعه گنج جهت کمک به ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کارهای خرد روستایی پرداخت شده است.

گفتنی است در این مراسم، ائمه جماعات شهرهای قلعه گنج و رمشک، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان کرمان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان قلعه گنج، معاون مهندسی و پشتیبانی، معاون سرمایه های انسانی، مدیر حراست، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، مدیر منطقه جنوب شرق کشور بانک سینا و جمعی دیگر از مسئولین محلی حضور داشتند.

مدرسه ۶ کلاسه بانک سینا در روستای ده بالا از توابع دهستان رمشک در منطقه قلعه گنج استان کرمان با 3000 متر مربع محوطه و زیربنای ۵۳۰ متر مربع فضای آموزشی، اداری، خانه معلم و سالن چند منظوره ساخته شده است. اقدامات اولیه احداث 2 باب مدرسه دیگر در منطقه دشتی و تنگستان استان بوشهر از سوی بانک سینا آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه