English

برگزاری جلسه هماهنگی احداث سومین مدرسه بانک سینا در شهرستان دشتی استان بوشهر

​در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه زیرساخت های آموزشی، جلسه هماهنگی و بررسی احداث سومین مدرسه بانک سینا در شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور مدیران بانک سینا و مقامات محلی برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی احداث سومین مدرسه بانک سینا در شهرستان دشتی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری موج، در این جلسه که با حضور معاون مهندسی و پشتیبانی، مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و حراست و مشاور مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا ، فرماندار دشتی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر، مدیران آموزش و پرورش و همچنین فرماندهان بسیج سازندگی سپاه دشتی و تنگستان برگزار شد؛ زمینه‌های تسریع مشارکت و همکاری بانک سینا در توسعه زیرساخت های آموزشی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، حمیدرضا ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک سینا رسالت اجتماعی این بانک را به موازات رسالت ها و ماموریت های استراتژیک آن در زمینه سودآوری با اهمیت خواند و گفت: اقدامات و دستاوردهای بانک سینا در جهت ایفای مسئولیتهای اجتماعی قابل توجه بوده و آثار و برکات آن در روند فعالیت‌های بانک قابل مشاهده است.

وی افزود: این بانک در جهت نقش‌آفرینی بیشتر در رونق اقتصاد و به منظور کمک به رفع کاستی ها با جدیت اقدام خواهد کرد.

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم اظهار داشت: این بانک هم راستا با ماموریت ها و رسالت اجتماعی بنیاد مستضعفان، توجه به خانواده‌های کم برخوردار و حضور در مناطق روستایی را جزو اولویت های کاری خود قرار داده است.

منصور شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: بانک‌سینا تجربیات خوبی از ساخت 2 مدرسه در منطقه قلعه‌گنج و رمشک استان کرمان کسب کرده که در پیشبرد فعالیت ها در استان بوشهر موثر خواهد بود.

وی گفت: بانک سینا پیشتر نیز اقدامات متعددی را در حوزه مسئولیت های اجتماعی به انجام رسانده که کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در 7 استان آسیب دیده از کرونا، اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت و مراکز بهداشت مناطق روستایی، اهدای ۲۵۰ دستگاه دستگاه تبلت به دانش آموزان مددجوی سازمان بهزیستی و تهیه و توزیع ۳۸۰۰ بسته معیشتی جهت نیازمندان از جمله اهم این اقدامات در ماههای اخیر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه