English

تمدید طرح «آینده‌ داران ۱» بانک آینده تا ۲۰ دی ‌ماه

با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید ناشی از بحران کرونا و تعطیلی دو هفته‌ای اخیر اصناف در استان تهران، اعتبار و مهلت استفاده از کارت خرید اعتباری «آینده‌داران1» بانک آینده تا 20 دی‌ماه امسال، تمدید شد.

تمدید طرح «آینده‌ داران 1» بانک آینده تا 20 دی ‌ماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، تمام‌ مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‎های سرمایه‎گذاری از جمله؛ سپرده‌های قرض‌الحسنه (جاری و پس‌انداز)، سپرده‌های بلندمدت شتاب، آینده‌ساز و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی (abpuls.ir) یا با مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ۱۰ (ده) میلیون ریال تا سقف 100 (یک‌صد) میلیون ریال، دریافت کرده و پس از اعلام پایان تعطیلات دوهفته‌ای کرونایی با مراجعه حضوری به هایپراستار و فروشگاه‌های طرف قرارداد مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) از مزایای این طرح، بهره‌مند شوند.

مهلت استفاده از کارت‌ «آینده‌داران1» تا 20 دی‌ماه امسال بوده و مشتریان محترم فرصت دارند تا روز 22 آذرماه، نسبت به دریافت این کارت و بهره‌مندی از مزایای آن، اقدام نمایند.

بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح «آینده‌داران1» نیز تا تاریخ سررسید آن (20‌ دی‌ماه)، به‌صورت رایگان (بدون دریافت سود) خواهد بود. در صورت عدم‌تسویه اعتبار کارت در بازه‌زمانی اجرای طرح، میزان مصرف‌شده اعتبار کارت‌ها در تاریخ 1399/10/21، محاسبه خواهد شد؛ بدین‌ترتیب که 20 درصد از کل اعتبار مصرف‌شده، به‌صورت رایگان (بدون در نظر گرفتن سود) از اصل اعتبار، بازگردانده خواهد شد و مبلغ باقی‌مانده نیز طی 4 قسط با محاسبه کارمزد تا تسویه کامل کارت از سوی مشتری، پرداخت خواهد شد.

برای اطلاعات بیش‌تر به یکی از شعب بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط این بانک به‌شماره 27663200 - 021، در تمامی ساعات شبانه‌روز، تماس حاصل فرمایید.

لیست فروشگاه های طرف قرارداد این طرح را از طریق یکی از لینک های زیر دریافت نمایید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی