English

ثبت امضای دیجیتال ۲۲۰ هزار مشتری بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از ثبت امضای دیجیتال بیش از 220 هزار مشتری بانک ملی ایران در «نشان بانک» خبر داد و گفت: امضای دیجیتال، در حال حاضر پروژه انحصاری بانک ملی ایران است و هیچ بانک دیگری چنین امکانی را ندارد.

ثبت امضای دیجیتال 220 هزار مشتری بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی با اشاره به این که امضای دیجیتال را می توان یک پروژه زیربنایی منحصر به فرد در نظام اداری کشور خواند، افزود: با استفاده از این ابزار می توان روند بسیاری از امور اداری را کوتاه کرد و از حضور افراد در مراکز متعدد مانع شد.

او با تاکید بر این که امضای دیجیتال در کشورهای توسعه یافته بسیار پرکاربرد است، ادامه داد: خوشبختانه با پیشتازی بانک ملی ایران و حذف مقررات زائد، امضای دیجیتال شکل کاربردی پیدا کرده و امکان استفاده از آن در «نشان بانک» برای دریافت خدمات متعدد از جمله خدمات بانکی مهیا شده است.

خاتونی با بیان این که برنامه ریزی برای افزایش تعداد مشتریان دارای امضای دیجیتال به یک میلیون نفر انجام شده است، افزود: دامنه کاربرد امضای دیجیتال بسیار زیاد است و با توسعه خدمات مبتنی بر آن، به زودی کاربران آن بیش از پیش افزایش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه