English

مدیرعامل بانک سینا در آئین افتتاح شعبه فاطمی و دفتر مدیریت منطقه غرب تهران:

سرمایه بانک سینا؛ اعتماد و رضایت مشتریان است

مدیرعامل بانک سینا در آیین بهره برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران، سرمایه و امتیاز بانک را اعتماد و رضایت مشتریان عنوان کرد.

سرمایه بانک سینا؛ اعتماد و رضایت مشتریان است

به گزارش خبرگزاری موج، ایمانی با بیان اینکه امروز پایه و اساس فعالیت هر سازمان و نهاد به ویژه در حوزه اقتصادی مشتریان هستند، گفت: بانک سینا به پشتوانه اعتماد مشتریان گرامی و پیشینه فعالیت ۳۵ ساله در نظام بانکی، امروز در جایگاه مطلوبی قرار دارد و در جهت ارتقا و بهبود این روند به ویژه در تامین رضایتمندی مشتریان عزیز، جدی تر گام برخواهد داشت.

وی افزود: بانک سینا با تدوین استراتژی ها و سیاست های مشتری مدارانه و تلاش در جهت روانسازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به ویژه ارائه خدمات غیر حضوری که یکی از ضروریات و بایسته های امروز است، تلاش خواهد کرد.

مدیرعامل بانک سینا، بهره‌برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران که در فضایی وسیع تر و امکانات بیشتر با تلاش‌ها و زحمات همکاران معاونت ها و مدیریت های زیربط محقق شده را فرصتی مناسب برای خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان عزیز دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد فضای مطلوب فعالیت در ساختمان جدید، انتظار می رود در پایان سال شاهد تحقق اهداف و ارتقاء شاخص‌های عملکردی باشیم.

گفتنی است در این مراسم که با حداقل افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، معاونین مهندسی و پشتیبانی، شعب و مناطق و مدیر منطقه غرب تهران نیز حضور داشتند.

شعبه فاطمی و ساختمان جدید منطقه غرب تهران بانک سینا در خیابان فاطمی غربی، مابین خیابان کارگرشمالی و سیندخت، شماره 220 واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی