English

رضایت ذی ‌نفعان عامل قرب به خداوند

مجید مشعلچی فیروزآبادی در حاشیه مراسم بازنشر وصیت‌نامه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی رضایت ذی‌نفعان؛ اعم از نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران را عامل قرب به خداوند دانست.

رضایت ذی ‌نفعان عامل قرب به خداوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، این مراسم با حضور اعضای هیات‌عامل و مدیران سرپرستی‌های بیمه کوثر به صورت تصویری برگزار شد. 

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را نصیب‌مان کرد. 

مجید مشعلچی فیروزآبادی وصیت‌نامه شهید بزرگوار را گنجینه نور دانست و گفت: مجاهدت توام با هوشیاری و قلبی آکنده از عشق و ایمان به خداوند از خصایص بازر این شهید گرانقدر بود.

وی با بیان اینکه با الگو گرفتن از شهدا باید در خدمت مردم باشیم، تصریح‌کرد: کارکنان این شرکت باید با اندیشه و انگیزه  گره‌گشایی به امور ذی‌نفعان رسیدگی و بسترهای تسریع و تسهیل در خدمت‌رسانی به آن‌ها را فراهم کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از محورهای اساسی و ضروری خدمت به ذی‌نفعان تعامل موثر و مستمر با آن‌هاست، خاطرنشان‌کرد: کارکنان شرکت موظف به خدمت ‌به ذی‌نفعان هستند و ترک وظیفه امری مذموم و به معنای ضایع کردن حقوق آن‌هاست.

وی در این مراسم بیان کرد: در  پرتوی خورشید ولایت و بهره‌مندی از انوار انقلاب اسلامی افرادی مستعد رشد کردند و ارتقا یافتند و به سطحی از معنویت و بینش رسیدند که به‌ جز خدا را ندیدند و این دلدادگان چنان ذوب در ربوبیت و عاشق نشانه‌های ناب این عبودیت مثل امام حسین(ع) و قمر‌بنی‌هاشم(ع) شدند که تمام ذره ذره حیات و سیر تکامل زندگی و حتی ‌‌نحوه شهادت و دیدار پروردگارشان حسین‌گونه و عباس‌وار شد.

 مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که رضوان خداوند بر او باد، نمونه بارز و کمیاب این نحوه از سیر و سلوک و شهادت بود. بدن قطعه قطعه شده این عزیز سفرکرده توسط شقی‌ترین افراد به صورت کاملا غریبانه و مظلومانه نمونه بارزی از «عاش سعیدا و مات سعیدا» بود که فقط می‌توان آن را در سیر و سلوک و شهادت حسینی دید.

وی در پایان اظهارکرد: اینجانب به نمایندگی از همسنگرانم در مجموعه معظم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید پیمان با مقام معظم فرماندهی کل قوا مدظله‌العالی، این شهید والامقام و همه شهدای دفاع از اسلام و مظلومان عالم در مواجهه با کفر و استکبار جهانی و در راس آن دولتمردان آمریکا، بر خود واجب می‌دانم که از زحمت عزیزان در گرداوری این گنجینه معنوی، انقلابی و اسلامی قدردانی کنم. همچنین از همه عاشقان ولایت و سلوک حسینی استدعا دارم در همه فرصت‌های ممکن از جمله در ابتدای جلسه‌ها فرازهایی از این وصیت‌نامه را که چراغ راه حال و آیندگان خواهد بود قرائت و ثواب آن ‌را به روح بزرگ آن شهید و سایر شهدای اسلام تقدیم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه