English

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاح ساختمان سردارشهید سلیمانی شرکت بیمه ما:

پیوند صنعت بیمه و بازارهای سرمایه ای مستحکم تر خواهد شد

حضور سیاستگذاران بانکی در حوزه های بیمه ای نشانه پیوند بانک و بیمه به شمار می رود که در آینده ای نزدیک محصولات متنوعی به بازار این صنعت اضافه خواهد کرد.

پیوند صنعت بیمه و بازارهای سرمایه ای مستحکم تر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت سهامی بیمه ما سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: رونق بازار "بیمه بانک" در گرو مجموعه ای یکدست، خوشفکر و مبتکر است که خوشبختانه در راس هرم و بدنه هر دو صنعت حضوری فعال دارند.

رییس کل بیمه مرکزی، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد نامگذاری ساختمان جدید شرکت بیمه ما به نام سپهبد دلها، حاج قاسم سلیمانی در ارائه خدمات مخلصانه و بی تکلف به مردم، اثربخش باشد.

دکتر سلیمانی از حق طبیعی مردم ایران برای زندگی مطمئن، ایمن و توام با آرامش سخن گفت و افزود: راه اندازی قطار همگانی سازی بیمه های زندگی و تامین آتیه از روش های موثر ایجاد فضایی اطمینان بخش برای جامعه است که باید ریل گذاری آن توسط صنعت بیمه ادامه یابد.

وی تدوین طرح های نوآورانه در صنعت بیمه را از نیازهای ویژه دانست و تصریح کرد: در دنیای تحول گرا و توسعه محور کنونی هر شرکت بیمه ای بایدحداقل سالیانه یک محصول جدید را به سبد پرتفوی خود اضافه کند.

رییس شورای عالی بیمه با اعلام این مطلب که محصولات بیمه ای در سبد معیشت مردم جایگاه مناسبی دارد، اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان یکی از سه ضلع مثلث خدمات مالی در کشور در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند و با حضور قدرتمندتر در بازار سرمایه، نقش مهم خود را بیش از پیش ایفا خواهد کرد.

رییس کل بیمه مرکزی از ضرورت حضور شرکت های بیمه گر اتکایی در داخل کشور به عنوان فرصتی برای ابراز توانمندی صنعت بیمه یاد کرد و افزود: قبولی ریسک های سنگین یکی از گذرگاه های مهم اقتصاد و تولید است که در روزگار تحریم های ناجوانمردانه باید از آن عبور کنیم.

وی از صدور مجوز شورای عالی بیمه مبنی بر افزایش بیست درصدی سقف سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بازار سرمایه و همچنین از موافقت تعیین نرخ اوراق بهادار بیمه ای در کمیته سه جانبه بند ک بودجه خبر داد و گفت: رونق بخشی به بازار سرمایه از اهداف صنعت بیمه کشور است و کمک به چرخه خدمات مالی را همچنان در راس برنامه های خود دنبال خواهیم کرد.

رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: صنعت بیمه با زندگی روزمره و معیشت آحاد جامعه سروکار دارد و باید بیش از پیش از حاشیه به متن وارد شود.

وی در همین راستا از تنوع اطلاعاتی و تعدد محصولات بیمه‌ای به عنوان گنجینه ای از داده های ارزشمند یاد کرد و گفت: ضریب نفوذ بیمه در ایران به برنامه های راهبردی و رویکردهای تخصصی نیاز دارد که خوشبختانه این امر از سوی شرکت های بیمه با جدیت خاصی دنبال می شود.

وی افزود: برای تسریع در امر همگانی سازی محصولات بیمه‌ای پیوند این صنعت با فنآوری اهمیت ویژه ای دارد که برای تحقق آن باید سرمایه‌گذاری عظیمی صورت بگیرد.

در پایان این آیین از دو طرح "مستمری ماندگار" و "بیمه صندوق اجاره ای" شرکت سهامی بیمه ما رونمایی شد.

بر اساس بیمه نامه مستمری ماندگار افرادی که دارایی هایی مانند ساختمان، آپارتمان، منزل ویلایی، زمین با انواع کاربری و... را در تملک خود دارند و می خواهند از دارایی خود بهترین استفاده را داشته باشند، آن را تحت قرارداد صلح عمری در اختیار شرکت قرار می دهند و در ازای آن بر اساس ارزش سرمایه واگذارشده، انواع پوشش های بیمه ای مانند بیمه درمان تکمیلی و هم چنین مستمری ماهانه خواهد گرفت.

شایان ذکر است صبح امروز، ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک ملت، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و جمع دیگری از مدیران ارشد بیمه‌ای و بانکی افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی