English

چقازردی تشریح کرد:

تسهیلات اعطایی بانک سپه به اقشار و صنوف آسیب‌دیده ناشی از کرونا

مدیرعامل بانک سپه در تشریح اقدامات بانک سپه گفت: از ابتدای سال جاری 41 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 5 هزار و 350 میلیارد ریال پرداخت شده است.

تسهیلات اعطایی بانک سپه به اقشار و صنوف آسیب‌دیده ناشی از کرونا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، مدیرعامل بانک سپه در تشریح اقدامات این بانک در خصوص اعطای تسهیلات به صنوف و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بانک سپه 41 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 5 هزار و 350 میلیارد ریال به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا پرداخت کرده است.

محمدکاظم چقازردی افزود: به‌منظور حمایت از حفظ و رونق کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، بانک سپه در نیمه نخست سال جاری 32 هزار و 550 فقره تسهیلات به مبلغ 3 هزار و 790 میلیارد ریال به صنوف آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک سپه ضمن تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، تصریح کرد: این بانک برای کمک به اقشار کم‌درآمد آسیب‌دیده از بیماری کرونا 8 هزار و 185 فقره تسهیلات به مبلغ هزار و 560 میلیارد ریال در قالب ودیعه مسکن به سرپرستان خانواده‌های واجد شرایط اعطا کرد.

وی به همراهی بانک سپه با سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی دولت اشاره کرد و افزود: این بانک به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و تحقق به‌موقع اهداف ابلاغیه بانک مرکزی، اقدامات مهمی برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام و به شعب این بانک در سراسر کشور اختیارات ویژه داد.

مدیرعامل بانک سپه از ادامه پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: کلیه صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا می‌توانند در سامانه کارا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام و به شعب بانک سپه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مستأجران واجد شرایط هم برای دریافت ودیعه مسکن در سامانه مربوط به وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام و تسهیلات خود را از شعب بانک سپه دریافت کنند.

چقازردی تأکید کرد: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا با ابلاغ بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی