English

گزارش اطلاع‌ رسانی خبر آمادگی بهره‌برداری از نسخه IOS احراز الکترونیکی هویت مشتریان

بانک آینده، به منظور ترویج استفاده از خدمات الکترونیکی، امکان تعریف مشتری و افتتاح حساب را با استفاده از قابلیت «احراز هویت غیرحضوری مشتریان حقیقی»، فراهم کرد.

گزارش اطلاع‌ رسانی خبر آمادگی بهره‌برداری از نسخه IOS احراز الکترونیکی هویت مشتریان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، با این قابلیت، مشتریان جدید، می‌توانند بدون مراجعه به شعب این بانک، با استفاده از اپلیکیشن «کیلید»، احراز هویت غیرحضوری را انجام دهند.

شایان‌ذکر است؛ مشتریان جدید پس از دریافت و نصب آخرین نسخه نرم‌افزار کیلید از تارگاه بانک آینده به نشانی: Ba24.ir صرفاً با طی چند مرحله ساده و ارسال مدارک لازم ازجمله: تصویر تمام صورت و تصاویر کارت ملی، شناسنامه و امضا که از طریق دوربین تلفن همراه ایشان در لحظه ثبت می‌شود، می‌توانند نسبت به تعریف مشتری و افتتاح حساب در بانک آینده اقدام نمایند. کلیه خدمات بانکی اصلی مبتنی بر حساب، پس از فعال‌سازی امضای دیجیتال مشتری در سامانه کیلید، بدون نیاز به مراجعه به شعبه، برای مشتریان گرامی قابل‌استفاده خواهد بود.

ســامانه «کیلیــد» بانک آینــده، سامانه‌ای در حــوزه بانکــداری دیجیتــال و قابل‌اجرا در تمامی تلفن‌های همــراه هوشمند اســت کــه از طریــق اینترنــت، مجموعه‌ای از خدمــات مختلــف بانکــی را بــه کاربــران حقیقــی، حقوقــی و امضــاء مشـتـرک، به‌خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط ارائــه می‌دهد.

لازم به ذکر است در حال حاضر صرفاً امکان استفاده از این ویژگی در نسخه اندروید سامانه کیلید وجود داشته و این ویژگی به‌زودی در نسخه ios کیلید برای کاربران گوشی‌های اپل نیز ارائه خواهد شد.

مشتریان محترم، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده در سراسر کشور، تارگاه اینترنتی به نشانی Ba24.ir و مرکز ارتباط ۲۴ساعته بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱، رجوع کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی