English

حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست مونسان با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها

نشست مونسان، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها، به‌منظور تقویت هم‌افزایی بین این وزارتخانه و بانک‌های مختلف کشور، با حضور فطانت، مدیرعامل، حسین مجاهدی، معاون اعتبارات، نایب‌رییس هیأت‌مدیره، و فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده برگزار شد.

حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست مونسان با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی و بازارافزایی بانک آینده، در این نشست، مدیرعامل بانک آینده ضمن ارائه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات بانک‌ در خصوص حمایت از صنعت گردشگری و صنایع‌دستی، بر لزوم تقویت حمایت‌ها از این دو حوزه تأکید کرد.

فطانت با اشاره به ظرفیت بالای حوزه گردشگری داخلی، با تبیین لزوم حمایت بیش‌تر از حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی گفت: شایسته است بانک‌ها با استفاده جدی‌تر از ابزارهای مختلف بانکی و جلب مشارکت عمومی برای انجام کارهای بزرگ‌تر در این حوزه‌ها، حمایت نمایند.

ایشان ضمن اعلام آمادگی و همراهی بیش‌تر بانک آینده در خصوص حمایت و پشتیبانی از حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و فعالان شاغل در این بخش، ابراز امیدواری کرد که بانک آینده با استفاده از ابزارهای مختلف بانکی و ارائه تسهیلات، به خصوص در شرایط مقابله با کرونا، منشاء اثر بسیار خوبی در این زمینه باشد تا با سهمی بیش‌تر، شاهد افزایش اشتغال و درآمد در این حوزه‌ها باشیم. 

در این نشست، مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ضمن سخنان خود از حمایت‌ها و همراهی‌های بانک آینده در جهت تقویت صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور، قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه