English

بهره‌ مندی از خدمات برخط بیمه‌ای با همراه بیمه کوثر

بیمه کوثر، نرم‌افزار همراه‌بیمه خود را با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ای به آحاد جامعه، ذی‌نفعان و مشتریان ارایه کرد.

بهره‌ مندی از خدمات برخط بیمه‌ای با همراه بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون فناوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر، استفاده از خدمات خرید و تمدید برخط بیمه‌ نامه ‌های شخص ‌ثالث و حوادث انفرادی و خرید بیمه ‌نامه آتش ‌سوزی و همچنین امکان ثبت برخط خسارت در رشته‌های مختلف بیمه‌ای و باشگاه مشتریان شرکت بیمه کوثر در این نرم‌افزار وجود دارد.

محمدرضا مومنی با بیان اینکه این نرم‌افزار با همراهی و تخصص و تلاش گروه مدیریت نرم‌افزار شرکت طراحی و تولید شده است،

 افزود: جست‌وجوی برخط سرپرستی‌ها، شعب، نمایندگی‌ها و مراکز طرف قرارداد شرکت بر اساس موقعیت جغرافیایی از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

وی با بیان اینکه امکان ارسال پیام برای روابط‌عمومی شرکت و پیگیری پیام‌ها با استفاده از کد رهگیری دریافت‌ شده نیز قابلیت دیگر این نرم‌افزار است، تاکید کرد: بیمه‌شدگان علاوه بر بهره‌مندی از امکانات یادشده با استفاده از نرم‌افزار همراه‌بیمه امکان استعلام برخط خسارت‌های درمان، وصول بیمه‌نامه‌های رشته‌های مختلف بیمه‌ای و پرداخت حق بیمه را خواهند داشت. 

معاون فناوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر با اشاره به اینکه قابلیت ارزنده این برنامه امکان ثبت برخط خسارت‌های درمان و آرشیو اسناد و مدارک است، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر به صورت آزمایشی برای برخی بیمه‌شدگان فعال شده است و در آینده نزدیک برای سایرین نیز قابل دسترس خواهد بود.

محمدرضا مومنی افزود: همچنین امکان استفاده از سایر امکانات اطلاع‌رسانی و خدماتی بیمه کوثر در این نرم‌افزار وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه