English

مدیرعامل بانک کشاورزی:

حمایت از طرح های گلخانه ای در اولویت برنامه های بانک کشاورزی است

روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در دومین روز از سفر کاری خود به استان اردبیل در معیت کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ، از پروژه های مشارکتی بانک کشاورزی در شهرستان های مشگین شهر، گرمی و پارس آباد بازدید کرد.

حمایت از طرح های گلخانه ای در اولویت برنامه های بانک کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اردبیل، بازدید از طرح نهالستان و گلخانه مرادلو، پایاب سد گیلارلو گرمی، طرح های اجرا شده در پایاب سد خدا آفرین، مجتمع گلخانه ای ۱۶۰۰ هکتاری مغان، مزرعه ۸۰۰هکتاری تولید ذرت بذری شرکت کشت و صنعت پارس و کلنگ زنی گلخانه۵۰هکتاری شرکت دانش بنیان‌ رایان شمیم آرینا از اهم برنامه های روز دوم سفر خدارحمی به استان اردبیل است.

این گزارش می افزاید: در این سفر استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی، خدارحمی و خاوازی را همراهی می کنند.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی همراه با وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه، از نهالستان و گلخانه  1600 مترمربعی مرادلو از توابع شهرستان مشگین شهر که با اعتباری نزدیک به ۱۰میلیارد ریال و با حمایت بانک کشاورزی احداث شده است، بازدید کردند. تکثیر نهال در این گلخانه به روش پایه رویشی انجام می شود تا نهالی عاری از بیماری های ویروسی به دست باغداران برسد

خدارحمی در این بازدید اظهار داشت: حمایت از طرح های گلخانه ای در اولویت برنامه های بانک است و لذا آماده حمایت از این طرح در قالب پرداخت تسهیلات توسعه ای هستیم‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی