English

بیانیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی درباره خسارت به شعب بانک‌ها

​بیانیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی درباره حوادث اخیر و خسارت به شعب بانک‌ها منتشر شد.

بیانیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی درباره خسارت به شعب بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، شورای هماهنگی بانک‌های دولتی بیانیه‌ای را با توجه به حوادث اخیر و ایجاد خسارت به برخی از شعب و دستگاه‌های ATM بانک‌ها منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بزرگترین سرمایه نظام بانکی هر کشوری، اعتماد مردم آن کشور به این رکن مهم اقتصاد، به عنوان شریان حیاتی جمع‌آوری و تخصیص بهینه منابع در راستای توسعه کشور است. شبکه بانکی کشور افتخار دارد که با وجود تمامی محدودیت‌های بین‌المللی و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی گوناگون، همواره تلاش خود را صرف افزایش ثروت و رفاه جامعه و گره‌گشایی از مشکلات ریز و درشت. سازمان‌ها، شرکت‌ها، اصناف و تمامی شهروندان سرافراز ایران کند.

در این راستا، حمایت از تولید ایرانی، تجارت کالاهای اساسی و مورد نیاز، تأمین مسکن و جهیزیه، تسهیل اشتغال، ازدواج و کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و همچنین کمک به عبور از بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله، مهمترین مأموریت بانک‌های کشور در سال‌های اخیر، به ویژه در سال رونق تولید بوده است. درست به همین دلیل است که در سال‌های اخیر دشمنان و بدخواهان امنیت، رفاه و توسعه کشور، از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام بانکی دریغ نکرده و به انواع اقدام‌های شرارت‌بار از تحریم کامل بانک‌های کشور گرفته تا حملات سایبری مستمر و گسترده و همچنین تبلیغات منفی و ناامیدکننده متوسل شده‌اند تا مانع از کارآمدی و نقش‌آفرینی شبکه معظم بانکی کشور شوند.

اما به فضل الهی، مدیریت بیش از یکصد میلیون حساب بانکی متعلق به حدود پنجاه میلیون شخص حقیقی و حقوقی، به گونه‌ای که تمامی تراکنش‌ها و نقل و انتقالات در کسری از دقیقه انجام شود، دستاورد مهم تلاش شبانه‌روزی کارکنان متعهد و خدوم نظام بانکی کشور بوده است که البته به دلیل وجود محدودیت‌ها و تبلیغات نادرست، امکان انعکاس کامل این دستاوردها در رسانه‌ها هیچگاه فراهم نشده است. اکنون در چهلمین سال رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق عبور از چالشی بزرگ را به مردم شریف و مسئولان خدمتگزار ایران عنایت فرمود.

چالشی که نتیجه ماه‌ها برنامه‌ریزی و مقدمه‌چینی دشمنان کوچک و بزرگ، از جمله آمریکای جهانخوار، رژیم صهیونیستی غاصب و ایادی و عوامل منطقه‌ای آنان و فریب‌خوردگان داخلی بوده که در انتظار فرصتی مناسب برای برافروختن آتش فتنه‌ای گسترده بودند و در روزهای اخیر نیز از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به نظام، از جمله شعب بانک‌ها فروگذار نکردند. اما با تدابیر مسئولان ارشد و جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین هوشمندی مردم شریف و جداسازی صف و معترضین از اخلال‌گران و آشوبگران قانون‌شکن، بحمدالله آرامشی مناسب برقرار و زمینه انجام فعالیت‌های عادی اقتصادی همچنان فراهم است.

در این راستا، شبکه بانکی کشور با وجود تحمل خساراتی سنگین از جمله آتش‌سوزی کامل، تخریب و آسیب‌دیدگی ساختمان‌های خودپردازها و اثاثیه و سرقت اموال، که ثروت عمومی کشور بوده و متعلق به تمامی آحاد مردم است از همان ابتدای امر، تمامی همت خود را مصروف عدم توقف خدمتگذاری به مشتریان کرده و اکنون نیز با بازسازی شعب، استقرار شعب سیار و انتقال برخی عملیات به شعب دیگر، با ظرفیت کامل در خدمت شهروندان سربلند سراسر کشور است.

وظیفه خود می‌دانیم از پشتیبانی مسئولین محترم، صبوری مردم بزرگوار تلاش همکاران و همکاری تمامی ارکان نظام برای بهبود عملیات بانکداری، سپاسگزاری کرده و سربلندی کشور و توسعه اقتصادی آن را از خداوند بزرگ مسئلت کنیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی