English

بانک ملی ایران در مسیر کاهش قیمت تمام شده پول

تلاش بانک ملی ایران برای کاهش قیمت تمام شده پول با رشد 50 درصدی منابع ارزان قیمت نتیجه داد.

بانک ملی ایران در مسیر کاهش قیمت تمام شده پول

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، یکی از گلایه های تولیدکنندگان و صاحبان بنگاه های اقتصادی از نظام بانکی این است که تسهیلات بانکی با نرخ گران به دست آنها می رسد.

گرچه نظام بانکی پیرو دستورالعمل های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نرخ های ابلاغی شورای پول و اعتبار است، اما مدیریت منابع در اختیار خود بانک هاست.

از این رو بانک ملی ایران کاهش قیمت تمام شده پول با جذب منابع ارزان قیمت را در دستور کار قرار داده تا از این طریق امکان پرداخت تسهیلات بیشتر با هزینه کمتر را فراهم کند.

آن طور که صورت های مالی سال گذشته بانک نشان می دهد، جذب منابع ارزان قیمت در قالب حساب های قرض الحسنه جاری و پس انداز بیش از 50 درصد رشد داشته است.

سیاست های بانک ملی ایران برای ترویج خیر جمعی در قالب فعالیت های عام المنفعه از جمله مدرسه سازی، ساخت خانه بهداشت روستایی و کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از محل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز، ارائه خدمات منحصر به فرد بانکداری الکترونیک در قالب سامانه های بام و بله به ویژه برای مدیریت حساب های جاری و پس انداز و ... باعث افزایش تمایل مشتریان به سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه