English

انتصابات جدید در بانک حکمت ایرانیان؛

مهدی آزادی سرپرست روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان شد

مهدی آزادی رئیس اسبق اداره انتشارات، اطلاع رسانی و افکار سنجی، سرپرست روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان شد.

مهدی آزادی سرپرست روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، عصر شنبه دوازدهم مرداد ماه سال جاری مراسم تودیع چهارلنگی معاون فناوری،  سلیمانی معاون بین الملل، رضاپور مدیر حراست، بهنام نیا مدیر مالی، ظریف نیا مدیر روابط عمومی و بروجردی مدیر دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد و به ترتیب رشیدی به عنوان سرپرست معاونت فناوری، مجدآرا سرپرست معاونت بین الملل، عراقی مدیر حراست و آزادی سرپرست مدیریت روابط عمومی با حضورعسکرزاده مدیرعامل، غفرالهی رئیس هیئت مدیره، بخشی نیکو عضو هیئت مدیره و ناظر بر امور اجرایی، سایر معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان در محل سالن جلسات ستاد مرکزی پاسداران معارفه شدند.

در ابتدای این مراسم عسکرزاده از زحمات معاونین و مدیران بازنشسته ای که حضور آنان موجب سربلندی و موفقیت مجموعه بانک حکمت ایرانیان شده بود تجلیل به عمل آورد، وی همچنین از مدیران جوانی که مسئولیت های جدید را به عهده گرفته اند خواست از تجربیات مدیران پیشین نهایت بهره را ببرند.

وی از زحمات چهارلنگی معاون فناوری که از سال ۱۳۹۵ تصدی این سمت را در اختیار داشت تقدیر نمود، و اقدامات وی را در این سه سال ستودنی خواند و در ادامه حسین رشیدی را به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی نمود.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در ادامه از زحمات و تلاش های سلیمانی که در زمان تحریم های ظالمانه استکبار جهانی برای سیستم بانکی کشور بسیار مثمر ثمر بود تقدیر به عمل آورد و پس از آن هانیه مجدآرا مدیر اسبق عملیات ارزی را به سمت سرپرست معاونت بین الملل معرفی کرد.

عسکرزاده سپس از زحمات شایسته یحیی رضاپور در حوزه حراست بانک تقدیر به عمل آورد و مجید عراقی را در سمت سرپرست مدیریت مدیریت حراست معرفی کرد.

چهارمین تودیع و معارفه مربوط به مدیریت روابط عمومی بود.  عسکرزاده از حدود سه سال زحمت بی وقفه مهدی ظریف نیا تقدیر به عمل آورد و مهدی آزادی رئیس اسبق اداره انتشارات، اطلاع رسانی و افکار سنجی این مدیریت را در سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی معرفی کرد.

در خاتمه از زحمات سعید بهنام نیا مدیر امور مالی و محمد بروجردی مدیر دفتر ارتباطات مردمی نیز تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه