English

با امضای تفاهمنامه ای؛

همکاری های علمی و پژوهشی بین بانک ملت و دانشگاه تربیت مدرس کلید خورد

بانک ملت و دانشگاه تربیت مدرس با هدف همفکری و هم افزایی فعالیت های علمی، پژوهشی، بهره گیری از تخصص های علمی، عملی، فنی و تجهیزاتی بین بانک و دانشگاه، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

همکاری های علمی و پژوهشی بین بانک ملت و دانشگاه تربیت مدرس کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس رسید، ارتباط منظم، مداوم و سازمان یافته دو مجموعه از طریق همکاری های دوجانبه در امور آموزشی همچون برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، کارگاه های آموزشی، سمینارهای آموزشی و...  و امور پژوهشی همچون اجرای طرح های پژوهشی، پروژه های فنی، آزمایشگاه مدل سازی بانکی و ریسک های مالی و... برقرار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعتبار زمانی تفاهمنامه از تاریخ امضا، به مدت دو سال شمسی تعیین شده است و با توافق طرفین، برای سال یا سال های بعد، قابل تمدید خواهد بود.

دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه، یکی از دلایل مهم موفقیت های بانک ملت را در سال های اخیر، توجه ویژه به اصول علمی و تخصصی خواند و اظهار داشت: این بانک به عنوان یکی از بانک های بزرگ کشور با امضای این تفاهمنامه در پی ایجاد یک ارتباط منظم و ساختارمند با یکی از دانشگاه های معتبر و به نام کشور است.

وی جایگاه بانک ملت را در بین بانک های کشور، بی نظیر دانست و افزود: این بانک در سال های گذشته تاکنون کارهای بزرگی را در عرصه های مختلف انجام داده و در حال انجام دارد و توجه به اصول فنی، تخصصی و علمی باعث شده است که جایگاه رفیعی را در شبکه مالی کشور به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل بانک ملت، سرعت گردش علم را در حوزه های تخصصی، به شدت در حال افزایش عنوان کرد و ادامه داد:  زمینه هایی همچون مدیریت ریسک، نیازمند حضور مداوم در صحنه های علمی است و در همین راستا بانک ملت درحوزه فناوری های نوین و مدیریت ریسک و تطبیق با تکیه بر توان دانشی و تخصصی، جایگاه خود را به عنوان بانک سرآمد تثبیت کرده است.

وی با اشاره به ایفای نقش بانک ملت در رویدادهای علمی و تخصصی، اظهار امیدواری کرد که این بانک با امضای تفاهمنامه با دانشگاه تربیت مدرس که یکی از دانشگاه های مهم، معتبر و با سطح علمی بالا و تاثیرگذار است، بتواند نقش خود را در صحنه های علمی و تخصصی کشور، پررنگ تر ایفا کند.

دکتر بیگدلی اظهار امیدواری کرد که در نتیجه این همکاری ها، همایش های علمی و تخصصی و مدل سازی های علمی و ارزشمند، طراحی و عملیاتی شود و دو مجموعه و ذینفعان آنها و در کل نظام جموری اسلامی، از اثرات خیر آن بهره مند شوند.

وی با بیان این نکته که انتظار دارد با انعقاد این تفاهمنامه، بانک ملت درحوزه های فناوری و علمی همچنان بالاتر از سایر بانک ها بدرخشد، از آمادگی این بانک برای همکاری با دانشگاه در سایر زمینه ها هم خبر داد.

دکتر محمدتقی احمدی، رییس دانشگاه تربیت مدرس با اظهار خرسندی از امضای تفاهمنامه با بانک ملت در راستای تقویت پایه های همکاری  علمی و تخصصی دو مجموعه، تاکید کرد: این دانشگاه در سالیان گذشته اثرگذاری جدی در سطح فرآیندها و محصولات پژوهشی آکادمیک داشته و فعالیت های وسیعی را در رشته های بین رشته ای در ۳۰ سال گذشته، انجام داده است.

وی از علاقه دانشگاه تربیت مدرس به پشتیبانی علمی از سازمان های پیشرو، توانمند و علاقمند به نوآوری خبر داد و گفت: بانک ملت به عنوان یک بانک پیشرو، نوآور و اثرگذار در اقتصاد امروز ایران، یک شریک ارزنده برای دانشگاه محسوب می شود.

دکتر احمدی تصریح کرد: خوشحالیم که با سازمان موفقی همچون بانک ملت همکاری می کنیم و امیدواریم که این تفاهمنامه فتح بابی برای انجام امور گسترده دیگر باشد.

وی در عین حال با اشاره به این نکته که دانشکده اقتصاد دانشکده تربیت مدرس، فضای مناسبی برای همکاری در زمینه های بانکداری، اقتصاد و مدیریت است، ادامه داد: این دانشگاه، بخش های متنوعی را در اختیار دارد که امکان پشتیبانی از تفاهمنامه مذکور را فراهم می کنند و امیدواریم که با اجرایی شدن مفاد این تفاهمنامه، گام های موثری با رعایت احترام و اعتماد متقابل از سوی دو مجموعه برداشته و به نتایج ارزنده ای منتج شود.

در مراسم امضای این تفاهمنامه، علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، عباس جعفرلو معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی و دکتر حسین یاریفرد مدیر ریسک بانک ملت و همچنین چند تن از مدیران دانشگاه تربیت مدرس نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی