English

چقازردی:

کمک به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های کلان بانک سپه است

محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه به همراه دکتر شهیدزاده، رئیس صندوق توسعه ملی، دکتر تیموری معاون صندوق توسعه ملی، پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و محمدزاده داودی مدیر شعب منطقه خوزستان از پروژه در حال ساخت شرکت فولاد جهان‌آرا اروند بازدید و با مدیران این شرکت گفت و گو کرد.

کمک به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های کلان بانک سپه است

به گزارش مرور نیوز به نقل از بانک سپه ، پروژه ساخت و راه‌اندازی شرکت فولاد جهان‌آرا اروند با هدف حمایت از تولیدات داخلی در سال 1398 آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود با رشد 57 درصدی پروژه، مراحل تکمیل و بهره‌برداری آن در اواخر سال 1399 صورت گیرد. در حال حاضر 4 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در مراحل تکمیل و راه‌اندازی این پروژه ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌شود در زمان بهره‌برداری و راه‌اندازی شرکت تعداد 800 نفر به‌طور مستقیم و بیش از 2 هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار شوند.

بانک سپه نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با رویکرد اشتغال‌زایی، کارآفرینی و کمک به رونق تولید، با اعطای تسهیلات به مبلغ 1000 میلیارد ریال به شرکت فولاد جهان‌آرا اروند کمک شایانی به پیشرفت و تکمیل این پروژه در منطقه آزاد اروند استان خوزستان داشته است.

چقازردی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت فولاد جهان‌آرا اروند ضمن ابراز رضایت از روند رو به رشد و پیشرفت پروژه خاطرنشان کرد: حضور اثرگذار بخش خصوصی و حمایت همه‌جانبه بانک‌ها و مؤسسات مالی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و استان‌های مرزی کشور مانند استان خوزستان که سال‌ها درگیر دفاع مقدس و دوره بازسازی پس از جنگ بوده‌اند یک مسئولیت اجتماعی و اقتصادی در مسیر توسعه و بالندگی کشور است.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نقش انکارناپذیر بانک‌ها و مؤسسات مالی در یاری‌رساندن به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع افزود: خودکفایی و خوداتکایی و گردش چرخه اقتصادی کشور مستلزم یک بسیج همگانی و عزم جدی از سوی کلیه بخش‌ها و ضرورت تعامل مؤثر در همه ارکان جامعه است.

وی بر ضرورت نگاه ویژه به مناطق مرزی کشور تأکید و تصریح کرد: حمایت و کمک به استان‌ها و مناطق مرزی و محروم کشور که از توسعه و پیشرفت کمتری برخوردار هستند از سیاست‌های کلان بانک سپه همگام و همسو با دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

براساس این گزارش چقازردی در سفر به استان خوزستان با رؤسای شعب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی