English

رضایت‌ سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی

رضایت‌ سنجی از عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌ شدگان آغاز شد.

رضایت‌ سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، احمدرضا عصاری گفت: فرایند دریافت خدمات بیمه‌ شدگانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت مراجعه می‌کنند، توسط کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بررسی و با همکاری مدیریت‌های بیمه‌های درمان و فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود. 

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه این پروژه، ارتباط جدیدی را بین کارشناسان شرکت بیمه کوثر و بیمه‌ شدگان برقرار می‌ کند، خاطرنشان‌کرد: رضایت‌سنجی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای است چون با سنجش رضایت بیماران و مشخص کردن نیازهای آن‌ها، می‌توان ‌اهداف را مطابق با انتظارها و نیازهای آنان تدوین و عملکرد شرکت را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظرها و انتظارهای بیماران است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در این پروژه مهم است، ایجاد یک سیستم پاسخگویی مناسب، در دسترس و عادلانه برای حل‌و‌فصل مشکلات است، گفت: پاسخگویی به مشتریان در تمام مراحل دریافت خدمات درمانی و پیگیری مشکلات پیش‌آمده، از عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای و همچنین شاخص تعیین‌کننده‌ای در میزان رضایت‌ بیمه‌شدگان است. 

عصاری از رویت عملکرد این مراکز در زیر ذره‌بین بیمه کوثر خبرداد و گفت: در این پروژه، میزان رضایت بیمه‌شدگان از کارکرد کارکنان مراکز درمانی، خدمات اورژانس و فضای فیزیکی بررسی می‌شود. این مراکز با ارایه خدمات درمانی مناسب می‌توانند نقش مهمی در ایجاد رضایت بیمه‌شدگان داشته ‌باشند.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت بیماران از خدمات دریافتی، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات مراکز درمانی طرف‌قرارداد است، تاکید کرد: میزان رضایت بیماران، منعکس‌کننده توانایی کارکنان این مراکز و میزان رعایت حقوق بیمار است.

وی با تاکید بر این مطلب که خدمات درمانی در میان انواع مختلف خدمات دارای جایگاه ویژه‌ای است و مراکز درمانی باید امکان دسترسی به این خدمات را دربرابر هزینه‌های دریافتی فراهم سازند، تصریح‌کرد: بیمار، مشتری اصلی خدمات است و رضایت او می‌تواند نشان دهنده انجام صحیح ارایه خدمات درمانی باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی