English

تعیین تکلیف بن کارت های سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا خرداد ماه

مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر خبر از تعیین تکلیف بن کارت های سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا اواسط خرداد ماه داد.

تعیین تکلیف بن کارت های سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، مهدی اکرمی با اشاره به رضایتمندی اهالی کتاب و کتابخوانی از خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت،گفت:خوشبختانه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب ، توانسته در 4 دوره حضور خود در مهمترین و بزرگترین رویداد فرهنگی کشور رضایت جامعه فرهنگی و بازدیدکنندگان را بدست آورد.

وی افزود: به طور حتم،حمایت بانک شهر از حوزه کتابخوانی با توجه به اهمیت و مخاطبان بسیاری که دارد، توانسته نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین آشنایی جهانیان با دستاوردهای فرهنگی کشورمان داشته باشد.

اکرمی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ١٣٣٠٠٠ ثبت نام از سوی دانشجویان، طلاب و اساتید جهت دریافت بن‌کارت در نمایشگاه کتاب سی و دوم به ثبت رسید،تصریح کرد: از این تعداد حدود ٨٥٠٠٠ درخواست برای بن کارت فیزیکی و حدود ٤٨٠٠٠ درخواست برای دریافت از طریق کارت ملی هوشمند و NFC داشتیم.

مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه باتوجه شرایط اقتصادی شهروندان،شاهد ثبت بیش از 2 میلیون تراکنش بانکی بودیم، افزود:در طی زمان برگزاری نمایشگاه نیز حدود ٤٥٠٠٠ بن کارت برای سازمانها ،نهادها و اهل قلم صادر و تحویل نمایندگان معرفی شده از سوی آنان شد.

اکرمی در پایان گفت: تمامی دارندگان بن کارت نمایشگاه سی و دوم اواسط خرداد ماه (تاریخ دقیق از طریق سایت بانک شهر اعلام می شود) می توانند پس از کسر یارانه وزارت ارشاد ، قدرالسهم خود را از طریق خودپرداز های بانک شهر دریافت و یا از طریق کارتخوان های عضو شتاب اقدام به خرید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی