English

حجت‌اله صیدی:

سهام بانک صادرات ایران، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها در بورس است

حجت‌اله صیدی با بیان اینکه بانک صادرات ایران در حال حاضر جایگاه مطلوبی در بورس دارد، گفت: سهام این بانک، یکی از نقدشونده‌ترین سهام‌ها با افزایش بالاتر از 140 درصد است.

سهام بانک صادرات ایران، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها در بورس است
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ؛ مدیرعامل این بانک در سفر خود به استان مازندران، با اشاره به اینکه موفقیت‌های نظام بانکی و پولی به صورت گروهی تحقق‌پذیر است، افزود: در پس موفقیت‌های بانک صادرات ایران، شبکه منسجم و کارکنان خدوم این بانک در سراسر کشور قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس کشور این بانک ریشه‌دار با همت و تلاش مدیران و کارکنان توانمند، چالش‌ها را پشت سر گذاشته و توانسته جایگاه مناسبی را در بین بانک‌های کشور به خود اختصاص دهد.

صیدی در خصوص حرکت به سمت سوددهی گفت: باید بهای تمام‌شده‌ پول را به وسیله افزایش منابع ارزان قیمت، پایین آورده و نرخ مؤثر تسهیلات را افزایش داد.  

مدیرعامل در ادامه افزود: بانک صادرات ایران به‌واسطه مزیت‌های رقابتی همچون تعدد شعب، پراکندگی خوب و جانمایی مناسب آن‌ها، می‌تواند نقش بسزایی را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

صیدی در ادامه سخنان خود، با اشاره به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در استان مازندران گفت: کسب موفقیت‌های این مدیریت، نشان از همت والا و توانمندی مدیران و کارکنان آن دارد. 

مدیرعامل ضمن اشاره به تلاش کل شبکه در جهت رسیدن به اهداف سازمان، عملکرد مدیریت شعب استان مازندران را در بخش‌های منابع، وصول مطالبات، تعهدات، ضمانت‌نامه‌ها و... مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم این مدیریت تا پایان سال با رسیدن به اهداف ابلاغی به استان ممتاز تبدیل شود و در سال آینده نیز بتواند در شبکه بانکی استان به‌عنوان بانکی ممتاز به ارائه‌ خدمات بپردازد. 

وی در این سفر ضمن بازدید از شعب این مدیریت، در جریان فعالیت و عملکرد آن‌ها و روند ارائه خدمات‌ این بنگاه اقتصادی به مشتریان قرار گرفت.​

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی