English

مدیرکل مشارکت های مردمی بنیاد برکت:

با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران تا کنون به اهداف مورد نظر در حوزه ی اشتغال زایی دست یافته ایم

مدیرکل مشارکت های مردمی بنیاد برکت همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران را نقطه ی عطفی در پروژه های تعریف شده برای بنیاد برکت دانست که می تواند سرعت و سلامت انجام کار را تضمین کند.

با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران تا کنون به اهداف مورد نظر در حوزه ی اشتغال زایی دست یافته ایم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، بهنام مدیرکل مشارکت های مردمی بنیاد برکت در دیدار با صبوری مدیر شعب استان خراسان رضوی با تشریح وضعیت کنونی و میزان پیشرفت پروژه های بنیاد برکت در این استان بیان داشت: با همکاری و مساعدت مدیران ارشد بانک و تلاش های کارکنان بانک در شعب، پرونده های تسهیلاتی متقاضیان به سرعت واریز شده و کسب و کار های بسیاری در مدت زمانی کوتاه پا گرفته است.
وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر پروژه در شهرستان سرخس افزود: به لطف خداوند و تلاش کارکنان شعبه سرخس پرونده های تسهیلاتی به موقع واریز و این امر باعث شده است تا پروژه به خوبی به سمت اهداف تعیین شده حرکت نماید.
بهنام با اشاره به شروع پروژه در شهرستان های تربت جام، نیشابور و صالح آباد در آینده ی نزدیک عنوان کرد: نگرانی اصلی گیرندگان تسهیلات ضمانت آن است که با همراهی و همدلی دکتر اکبری مدیرعامل محترم بانک توافقات خوبی صورت گرفته است و با اجرائی شدن آن افراد بیشتری می توانند از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند شوند.
وی همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران را نقطه ی عطفی در انجام پروژه ها و ضامن سلامت و سرعت انجام کار دانست و گفت: همه ی فیلترهای لازم برای اینکه کار سالم و هدفمند انجام شود پیش بینی شده است و یقینا تسهیلات این بانک در مسیر اصلی خود یعنی تولید اشتغال خرد قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه