English

بیگدلی در شیراز مطرح کرد؛

تصویر بسیار خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسئولان نقش بسته است

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد خوشبختانه امروز تصویر بسیار خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسوولان کشور نقش بسته است و همگان حتی رقبا، از بانک ملت به نیکی یاد می کنند.به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در جمع کارکنان بانک ملت فارس با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از تلاش های آنان قدردانی کرد و افزود: اقتصاد کشور در شرایط فعلی به حمایت بانک ها نیاز مبرم دارد و بخش تولید و اشتغال نیازمند تقویت و تامین سرمایه در گردش از سوی بانک‌ها است. وی در ادامه تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که یک واحد تولیدی و خدماتی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل یا نیمه تعطیل شود و بخشی از کارمندان و کارگران خود را اخراج کند زیرا مسئولیت شرعی و قانونی و اقتصادی ما حکم می کند که مانع این امر شویم.

تصویر بسیار خوبی از بانک ملت در ذهن مردم و مسئولان نقش بسته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک ملت ، دکتر محمد بیگدلی در جمع کارکنان بانک ملت فارس با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از تلاش های آنان قدردانی کرد و افزود: اقتصاد کشور در شرایط فعلی به حمایت بانک ها نیاز مبرم دارد و بخش تولید و اشتغال نیازمند تقویت و تامین سرمایه در گردش از سوی بانک‌ها است.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که یک واحد تولیدی و خدماتی به دلیل نداشتن سرمایه در گردش تعطیل یا نیمه تعطیل شود و بخشی از کارمندان و کارگران خود را اخراج کند زیرا مسئولیت شرعی و قانونی و اقتصادی ما حکم می کند که مانع این امر شویم.

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: وظیفه اصلی و مهم بانک این است که در این شرایط نامطلوب اقتصادی، در مقابل دشمنی که تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارد و درپی به زانو درآوردن کشور ما از طریق تحریم‌های اقتصادی است، بایستیم و از تعطیل شدن واحدهای اقتصادی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به این نکته که با تزریق سرمایه در گردش به این واحدها و با حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال در جامعه، علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود، خواهیم توانست یک تصویر ذهنی بسیار مثبت از بانک ملت در بین مردم و مسئولان ایجاد کنیم که البته جذب منابع برای تامین نقدینگی فعالان اقتصادی امری ضروری است.

 

 

ملت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی