English

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

همایش سراسری بانک‌پاسارگاد با حضور مسئولین، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران و جمعی از بانکداران بانک‌پاسارگاد در تاریخ 27 دی 1397 و در محل سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک‌پاسارگاد ، در این همایش که پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سالیانه و گشایش نماد بانک در بورس برگزار شد، عملکرد بانک‌‌پاسارگاد در دوره‌های پیشین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. همچنین برنامه‌ها و استراتژی بانک برای نیل به اهداف و آینده‌ای درخشان‌تر تشریح شد.

دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک ضمن قدردانی از تلاش و صبوری همکاران خود در مسیر دستیابی به اهداف گفت: بانک‌پاسارگاد روزهای سختی را گذراند اما خدا را شاکریم که این مسیر را با قدرت، قاطعیت و سربلندی پشت سر گذاشت. به‌طوریکه هم‌اکنون تبدیل به یک بانک مستحکم و باثبات شده‌است که قدرتمندتر از گذشته به امر خدمات‌رسانی به هم‌میهنان ادامه می‌دهد. وی ضمن تأکید بر اینکه کلیه دستوالعمل‌ها و مقررات وضع شده از سوی دستگاه‌های نظارتی در این بانک رعایت شده‌است ادامه داد: بانک‌پاسارگاد از جایگاه بسیار ارزشمندی در دنیا نیز برخوردار است و به‌دلیل سابقه و عملکرد درخشان، مورد اعتماد و اقبال بانک‌های خارج از کشور برای برقراری مراودات بانکی است. تأسیس شعبه در خارج از کشور نمونه‌ای از استقبال کشورهای خارجی برای همکاری با بانک‌پاسارگاد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه