English

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه‌کوثر با ذی‌ نفعان

مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌منظور همراهی با بیمه‌شدگان و تعامل با بیمه‌گذاران پاسخگوی ذی‌ نفعان بود.

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه‌کوثر با ذی‌ نفعان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مدیرعامل شرکت برای گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران، نمایندگان و بیمه‌شدگان در تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، شماره11 با آنان ملاقات کرد.

این مراسم با استقبال خوب و گسترده مشتریان برگزار شد و آنان ضمن دیدار با مدیرعامل مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند. مجید مشعلچی فیروزآبادی نیز پس از شنیدن سخنان و دغدغه‌های حاضران به آنان پاسخ گفت و قول مساعد داد دستور پیگیری مسایل مطرح شده را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داد.

وی با تشکر از همه حاضران به علت انتخاب شرکت بیمه‌کوثر گفت: بزرگ‌ترین دل مشغولی ما در سال‌جاری رسیدگی به مشکلات ذی‌نفعان بوده است. تلاش فراوان برای ارتقای سامانه پاسخگویی، تجهیز و افزایش شبکه خسارت سیار، پاسخگویی سریع به شکایات واصله، واریز سود عادلانه در موعد قانونی به حساب سهام‌داران، واریز سود مشارکت به حساب دارندگان بیمه‌های زندگی و پژوهش‌های رضایت‌سنجی به‌منظور شناخت گلوگاه‌ها و نقاط ضعف شرکت و همچنین انتظار‌های مشتریان و ذی‌نفعان گوشه‌ای از کارهایی بوده که شرکت طی دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده است و نشانگر میزان اهمیت و ارزشی است که ما برای همه ذی‌نفعان اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، سهام‌داران و سایرین قایل هستیم.

مشعلچی در پایان با اشاره به آثار مثبت این فعالیت‌ها در افزایش رضایت مشتری و ارتقای جایگاه شرکت در نگاه نهاد ناظر و به‌ویژه مشتری خاطرنشان‌کرد: برای نمونه باید بگویم که پاسخگویی به شکایات رسیده به شرکت در دوسال اخیر از 50 روز به شش کاهش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه