English

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران:

استقرار و اصلاح فرآیندها در بانک امری بسیار دشوار و زمان بر است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: استقرار و اصلاح فرآیندها امری بسیار دشوار و زمان بر بوده که امیدواریم با توجه به اقدامات مستمر انجام شده در آینده نزدیک شاهد آن باشیم.

استقرار و اصلاح فرآیندها در بانک امری بسیار دشوار و زمان بر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران در بخش های بانکداری الکترونیک و مطالعات سازمانی با حضور عضو هیأت مدیره بانک و روسای ادارات کل سازمان و روش ها، مدیریت عملیات بانکی و مدیرعامل شرکت سداد برگزار شد.

مسعود خاتونی در این همایش با تاکید بر اینکه پایداری و بقای هر سازمان به منابع انسانی آن وابسته است، برنامه ریزی و توجه به برنامه‌های علمی را به منظور ارتقای سطح کیفی منابع انسانی ضروری عنوان کرد.

وی ضمن مهم برشمردن فرآیندها در بانک تصریح کرد: استقرار و اصلاح فرآیندها امری بسیار دشوار و زمان بر بوده که امیدواریم با توجه به اقدامات مستمر انجام شده در آینده نزدیک شاهد آن باشیم.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این سخن انیشتین که "کسانی که مقلد و دنبال رو هستند، به همان جایگاه الگوی خود می رسند اما افراد خلاق و جسور به جایگاهی می رسند که خودشان می خواهند" از  همکاران خواست تا در این گفته دقت نظر و تعمق داشته و برای رسیدن به اهداف مشخص و سازمانی بانک ملی ایران تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت مطلوب اداره امور شعب استان خراسان رضوی، از تلاش های مدیریت و کارکنان این اداره امور شعب قدردانی و اظهار امیدواری کرد که مسائل مطروحه هر چه زودتر مرتفع شود.

همچنین حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ضمن ارایه گزارش عملکرد این اداره امور شعب، گفت: اکنون برای تمام شاخص‌های عملکردی در استان برنامه ریزی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی