English

مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد:

پیشرفت، اقتدار، امنیت و آبروی امروز کشور مدیون شهداست

مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصادتاکید کرد: پیشرفت، اقتدار، امنیت و آبروی امروز کشور مدیون شهداست.

پیشرفت، اقتدار، امنیت و آبروی امروز کشور مدیون شهداست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، یداله جعفری مدیر کل امور مدیران بانک در این دیدارها در سخنانی با تأکید بر این‌که پیشرفت، اقتدار، امنیت و آبروی امروز کشور مدیون شهداست، اظهار داشت: افتخاری است که نصیب ما شده تا در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از نزدیک با این عزیزان دیدار داشته باشیم و از برکت حضور آنان بهره مند شویم.

مدیر کل امور مدیران در ادامه با اشاره به نقش شهدا در باروری اندیشه های اسلامی یادآور شد: از ابتدای شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی، حقیقتی تابنده که این کشور را به سمت آرمان های متعالی اسلامی هدایت نموده است؛ شهدا و خانواده های معظم آنها هستند.

جعفری با بیان اینکه ارج نهادن به جانبازان و ایثارگران در واقع احترام گذاردن به غیرت و مردانگی و دینداری است، تصریح کرد: این عزیزان در راه حفاظت از دین و کشور با تمام وجود و از سر شجاعت، اخلاص و دلیری در میدان نبرد حاضر شدند و در این مسیر از مهم ترین دارایی خود گذشتند.

در ادامه، محمد قضایی – رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران - ضمن تقدیر از رشادت های بی نظیر شهدا؛ جانبازان و ایثارگران بویژه در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان موجب صفای باطن و آرامش جسم و جان است افرادی که با وجود برخی محدودیت های جسمی با نگاهی روشن و امیدوار به زندگی نگاه می کنند و همچنان سودای پیشرفت و امنیت کشور را در سر دارند.

قضایی ادامه داد: رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران الگویی است که می تواند چشم انداز تازه ای را پیش روی نسل جوان و اساسا همه نسل های این سرزمین بگشاید و اهمیت موضوعاتی چون شجاعت، غیرت، افتخار و صبر را برای آنان روشن تر سازد.  

گفتنی است سید جلال روغنی جانباز 70 درصدی است که با وجود نا بینایی از ناحیه هر دو چشم حضور فعالی در صحنه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور دارد و با برخورداری از تحصیلات عالی در رشته های علوم سیاسی و مدیریت در حال حاضر مدیر عامل یک شرکت معتبر صنعتی می باشد، همچنین شهید علیرضا مرادی از شهدای جوان مدافع حرم است که در سن 18 سالگی در راه دفاع از حرم و حریم ولایت به دیدار معبود شتافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی