English

حمایت از تولید ملی با جدیت و پشتکار دنبال شود

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب بانک در غرب استان تهران از تلاش های همکاران تقدیر و تشکر کرد.

حمایت از تولید ملی با جدیت و پشتکار دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این دیدارها با تقدیر از کارکنان شعب غرب استان به تبیین برنامه های بانک در حوزه های جذب و تخصیص منابع، وصول مطالبات و ارتقاء بهره وری پرداخت و با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در سازمان، گفت: یکی از با ارزش ترین سرمایه های بانک ها و اساساً هر مجموعه ای، کارکنان آن هستند که می توانند با تولید فکر و اندیشه باعث شکوفایی و به ثمر رسیدن اهداف سازمان شوند.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: بدون تردید موفقیت امروز شعب غرب استان مرهون همکاری و هماهنگی مجموعه کارکنان و مدیران این بانک است که امیدواریم این روند با قوت و قدرت ادامه داشته باشد.

ایمانی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان حمایت از تولید داخلی گفت: یکی از راهبردهای اصلی بانک مهر اقتصاد از ابتدای فعالیت حمایت از تولید داخلی بوده است که این فرآیند در سال97 باید با جدیت و پشتکار بیشتر دنبال می شود.

وی افزود: باید توجه کنیم منابع بانک به مشتریان و سپرده گذارانی تعلق دارد که میزان آن محدود است، بنابراین باید تلاش کنیم منابع را در جای مناسب و در جهت شکوفایی تولید داخلی و محصولات ملی تخصیص دهیم تا هر چه بیشتر یک قدم به تحقق شعار سال نزدیکتر شویم.

در ادامه، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - با قدردانی از کارکنان و روسای شعب غرب استان تهران، گفت: وظیفه روسای شعب بانک‌ها به عنوان یک بنگاهدار اقتصادی، حرفه‌ای بودن و کسب سود برای بانک است که خوشبختانه در این زمینه شعب غرب استان کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

حاجی مزدارانی افزود: ضرورت دارد تا بانک ها سودآوری را در عین رعایت مقررات و قانون ‌مدنظر قرار دهند چرا که تعریف ما از بانک خوب بانکی است که سالم و با ثبات باشد و هر آنچه بانک را از مسیر ذاتی خود دور کند باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه