English

رونق تولید و اشتغال در شهرها با حمایت بانک شهر از جوانان

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حمایت های بانک شهر باعث رونق تولید و اشتغال جوانان در شهرهای مختلف کشور و به ویژه کلان شهرها شده است،گفت:خوشبختانه طی چند سال گذشته منابع مالی این بانک در اختیار فضای تولید و اشتغال قرار داشته است.

رونق تولید و اشتغال در شهرها با حمایت بانک شهر از جوانان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، محمدجواد کولیوند با اشاره به اینکه برای داشتن شهری با اقتصادی پویا باید زیرساخت‌های آن تامین شود، افزود: بانک شهر توانسته باکمک شهروندان ، سرمایه‌های آنان را در حمایت از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرهای خود سرمایه‌گذاری کند.

 وی با بیان این که امروز، سپرده های مردم در بانک ها در حوزه زمین و مسکن خرج می‌شود که این موضوع کشور را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در این شرایط ، بانک شهر ریل سپرده گذاری را به سمت تولید برده است و توسعه کشور را دنبال می‌کند که جای قدردانی دارد.

کولیوند در ادامه با اشاره به نیاز مدیریت شهری کشور به یک بانک تخصصی گفت: بانک شهر اکنون توانسته با کمک حمایت های شهروندان و توان نیروهای جوان ، متعهد و متخصص خود  به عنوان پشتوانه ای محکم برای مدیریت شهرهای مختلف کشور باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه