English

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل در کلان شهرها شایسته تقدیر است

رئیس کمیسیون عمران مجلس، توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل عمومی در کلان شهرها را شایسته تقدیر دانست و گفت: این بانک توانسته بسیاری از مشکلات مدیریت کلان شهرها در این بخش را مرتفع سازد.

توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل در کلان شهرها شایسته تقدیر است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری موج  به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به اینکه بانک شهر در عمل ثابت کرده که تنها حامی شهر ، شهروندان و مدیریت شهرها در کشور است، افزود: قراردادن منابع مالی در اختیار عمران و آبادانی شهرهای مختلف ، یکی از اهداف اصلی این بانک طی سال‌های اخیر بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز در شرایطی که بسیاری از شهرداری‌های کشور برای به سرانجام رساندن پروژه‌های فرهنگی و عمرانی خود با مشکل همراه هستند؛ بانک شهر حامی اصلی آنان است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر بانک شهر در راستای رسالت خود که همان حمایت از شهر و شهروندان حرکت کرده است، خاطرنشان کرد: سلامت انجام عملیات بانکی امروز در بانک شهر زبانزد است.

رضایی‌کوچی همچنین با بیان اینکه بانک شهر حتی بیشتر از دولت به عمران و آبادانی کلان شهرها توجه کرده ، گفت: این بانک در راستای تحقق اهداف و وعده‌های خود به خوبی حرکت کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه