English

رتبه اول حوزه پولی و بانکی مدیریت سلامت اداری به بیمه پارسیان تعلق گرفت

در آیین معرفی برگزیدگان مدیریت سلامت اداری، رتبه اول مدیریت سلامت اداری در حوزه پولی و بانکی به بیمه پارسیان تعلق گرفت.

رتبه اول حوزه پولی و بانکی مدیریت سلامت اداری به بیمه پارسیان تعلق گرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، در آیین معرفی برگزیدگان مدیریت سلامت اداری رتبه اول مدیریت سلامت اداری در حوزه پولی و بانکی به بیمه پارسیان تعلق گرفت.

براساس این گزارش، در همایش معرفی برندگان جایزه مدیریت سلامت اداری که با حضور مسئولین کشوری و مدیران ارشد سازمان ها و بنگاه های داخلی در سالن آمفی تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بیمه پارسیان با کسب بالاترین نمره ارزیابی در میان تمام حوزه ها و رتبه اول حوزه پولی و بانکی و همچنین لوح تقدیر ارائه تجارب موفق در زمینه مدیریت نظام و ساختارها را دریافت کرد.

ارزیابی این جایزه مهم ملی در 4 حوزه پولی، بانکی، انرژی خدمات عمومی و سایر، انجام می پذیرد و امسال به گفته مسوولین ارزیابی، امسال از سالهای قبل سختگیرانه تر عمل شده و لذا دقت بیشتری در ارائه نتایج به عمل آمده که بیمه پارسیان هم در کسب رتبه، هم در نمره برتر و هم ارائه تجارب موفق حائز بهترین نمره ارزیابی ها گردید.

شایان ذکر است بیمه پارسیان در 5 دوره گذشته از سال 1391 در جایزه مدیریت سلامت اداری حائز رتبه گردیده و امسال نیز بیشترین امتیاز را در میان تمام ارزیابی ها به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی