English

تقدیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از عملکرد بانک مسکن

دبیر کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، با مرور گزارش عملکرد بانک مسکن در سال های 92 تا 96، از اقدامات و فعالیت های موثر بانک مسکن به ویژه در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه ، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، کتابچه مربوط به گزارش عملکرد بانک مسکن در دولت یازدهم، بعد از ارایه به مجمع تشخیص مصلحت نظام، در کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج این بررسی، مطابق نامه ­ای که حجت­ اله هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مدیر عامل بانک مسکن تنظیم کرده است، از تایید اقدامات انجام شده توسط بانک مسکن طی 4 سال گذشته در حوزه تامین مالی بخش مسکن و ساختمان کشور حکایت دارد.

بر اساس این گزارش،‌ گزارش عملکرد بانک مسکن مربوط به سال­های 92 تا 96، دارای 10 سر فصل است که مهم ترین اقدامات صورت گرفته برای تامین مالی بخش مسکن و همچنین نحوه شکست رکود مسکن با گشایش ­های مالی ناشی از ابزارها و نهادهای طراحی شده توسط بانک مسکن، در آن تشریح شده است.

پیش­تر مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن نیز در گفت­وگویی اعلام کرده بود: کتابچه حاوی کارنامه بانک مسکن در دولت یازدهم، ضمن شرح ارکان بانک، محصولات و خدمات نوین حوزه مسکن که در این مدت طراحی و به کار گرفته شد را معرفی می­کند و سپس به تشریح سیاست­های تجهیز منابع و اصلاح ساختار مالی میپردازد. در این کتابچه همچنین، جزئیات سیاست­های تسهیل اعتباری و اعطای تسهیلات از جمله تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن منعکس شده و نهادهای نوین مالی که طی 4 سال اخیر با طراحی­ ها و ابتکارات بانک مسکن، پا به عرضه نظام تامین مالی بخش مسکن گذاشتند، به صورت مجزا معرفی و درباره ویژگی­ های هر یک از آنها توضیح داده شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی